{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

så kom føllet vi havde opgivet. {{forumTopicSubject}}

vores pony mallou skulle haft folet omk 21 april og hun blev ikke tykkere de sidste måneder og satte ikke rigtig yver så jeg sad i går og brugte en time på at forklare min datter at hendes pony havde snydt os og der ikke kom noget føl hun blev selvfølgelig ked af det for hun har snart ikke talt om andet de sidste par måneder så det var jo en stor skuffelse for hende, hun kunne ikke rigtig falde i søvn i går da hun er syg (skoldkopper og de kløede) men lige i går var det heldigt da vi kl 20.00 blev ringet op af min mors naboer der har ponyerne gående i tiden de ville gerne tale med daniella.. jeg vidste med det samme hvad de ville men havde svært ved at tro det så jeg satte den på højtaler og hun fik nyheden selv hun havde lige fået en lille rødbroget hingst hun blev vildt glad men der gik ikke ret længe så kiggede hun bebrejdende på mig jeg havde jo hele tiden sagt hvis det blev en dreng skulle den sælges men hun kiggede på mig og sagde mor jeg vil ikke af med den vel.. og jeg fik helt ondt af hende og låvede hun måtte beholde den foreløbigt så må vi jo se tiden and og kasterere den senere hend hvis vi skal beholde ham.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kom føllet vi havde opgivet.
Kommentér på:
så kom føllet vi havde opgivet.

Annonce