2. jul 2005 Følger: 191 Følgere: 252 Heste: 17 Emner: 205 Svar: 662
Det gik slet ikke så godt........ {{forumTopicSubject}}
.....Øv....havde lige glædet mig sådan til i dag da Luutz -men frieserhingst- skulle flyttes ud på et sted med ridehus så jeg rigtig kan komme i gang med ham.
Det var det ideelle sted da der i forvejen var 2 hingste så han ville ikke komme til at gå alene
Men sådan skulle det ikke gå....vi kom derud og han kom til at stå ved siden af den ældste hingst på snart 3 år....de var seriøst ved at spiltte stalden ad ;(
Så suk Luutz kommer nok til at stå alene alligevel.....øv bøv.....må indrømme jeg var meget chokeret over hans reaktion. Han var en helt anden hest -ikke overfor mig men han prøvede virkelig at få sat den anden hingst på plads.
Lige nu sidder jeg bare og er i et lidt dårligt humør....Luutz blev flyttet over i en anden boks uden naboer og jeg har så ondt af ham.....her hjemme havde han det så godt og ham og Lego og Bommer gik og hyggede sig.....men vil jeg igang med Luutz rent ridemæssigt bliver jeg nødt til at få ham flyttet da vi endnu ingen bane har
Suk suk suk suk.....savner min "lille" sorte perle......
Håber det bliver bedre.....ved selvfølgelig godt at han lige skal falde til.....det er også første gang mens jeg har haft ham at han bliver flyttet uden sine kammerater og mig......føj det er svært.....
sep 2006
Følger: 101 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 249 Svar: 889
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
PomFritten
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
dec 2006
Følger: 146 Følgere: 171 Heste: 13 Emner: 67 Svar: 1.752
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Igår, da jeg skulle ride Fiona, havde jeg troet / håbet og regnet med a det ville gå helt super, for jeg havde bar' glædet mig til a knokle igennem med hende. Men NEJ! Da veninden red ud med sin hyp efter ½ times skridt, hun skulle hjem, nægtede Fiona purre at bevæge sig. Hun stod bar. Jeg brugte spore og dressurpisk på hende ( skal ikke lyder overilet eller voldsomt !! ) men hun reagerede BARE IKKE. Efter jeg vandt gad jeg ik mere.
Sååh.. Det går ik altid så godt som man har håbet
Desværre!
Det gik slet ikke så godt........