{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Saddel {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG
jeg er helt ny herinde, efter at have aktiveret min bruger, så bær lige over med mig, kan ikke rigtigt finde rundt i det her smiley

Nå men det står sådan til at jeg blevet tilbudt en sadel, af mærket Riders Company. det er en dressur saddel 17 tommer, mere aner jeg ikke, det er min venindes, så jeg har redet i den, og jeg synes jo den er rigtig lækker at sidde i. Hun har sat den til 2.000.

Men nu hvor min far og jeg så kigger på nettet, kan vi intet finde om Riders Company sadler, overhovedet. hverken deres egen hjemmeside, eller noget andet, kun noget om deres andet udstyr, trenser osv. men intet omkring sadler. Og vi ved derfor ikke om det er pengene værd, eller om det i det hele taget er en ok sadel?

- Jeg håber i lige vil hjælpe mig med det her, da jeg er lidt på bar bund og det er første gang jeg skal købe sadel smiley
Knus og Kram.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Saddel
  • #1   12. jun 2013 Bestil tid hos en sadelmager fremfor at købe brugt i blinde..

Få af vide hvilke sadler der passer til din hest, mærke, bomvidde og tommer..

Først derefter kan du lede efter brugte sadler smiley

• #2   13. jun 2013 du skal sørge for at sadlen passer hesten, så er det ikke vigtigt hvilket mærke det er eller hvad den koster (selvfølgelig er det vigtigt hvad den koster, men forstå mig ret..)

du skal sørge for at den ikke bliver for lang/kort (det er det man måler i tommer, fx 17") og at den ikke bliver for bred/smal (det måles i bommen og kan måles på flere måder, det er tit forskelligt fra mærke til mærke)

men det bedste du akn gøre for dig og din hest er at få en professionel med på råd så du får en sadel som hesten kan passe og som du sidder godt i! smiley

Kommentér på:
Saddel

Annonce