{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Nærmest angreb? {{forumTopicSubject}}

Jeg har min dejlige unghest (lige fyldt fire) Nero, men han er knap så dejlig over for vores to andre heste.

Uanset hvor længe jeg rider ham eller køre ham træt, skal han altid jagte de andre rundt på folden, og idag fik han næsten vores lille shetlænder til at sidde fast i stødhegnet.
Man kan se han gør det for leg, men de andre leger ikke rigtigt.

Kan jeg gøre noget ved det eller må jeg bare holde ekstra øje?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nærmest angreb?
  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #1   3. jun 2013 Der er ikke noget at gøre. Min kan også være slem, hvis han ikke bliver udfordret nok (af de andre heste) på folden. smiley

• #2   3. jun 2013 Måske lukke ham væk fra de andre, i en fold ved siden af hvor han hele tiden kan se de andre??? det er jo også lidt synd for den lille shetter...:-)

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #3   3. jun 2013 Det eneste der har hjulpet på min, har været, når han har gået på fold med ligesindede. smiley Altså andre ungheste eller bare lige så legesyge heste

• #4   3. jun 2013 Vi har gjordt det at vi har lavet et helle til hvors Lille shet og det et hjørne af folden som er spærret af med halm snor som er høj nok til den lille lige kan smut under og ind i hjørnet men så lav at den store ikke kan følge med da min ung hest os kan være drilsk lige i det han kommer på fold men efter 10 min er han så sød igen og vis det bliver for meget for den lille går den i helle

• #5   3. jun 2013 Min unge har altid været ret fremme i skoene og meget hingstet, men han har - siden han blev fravænnet sin mor - gået på løsdrift med andre hingste og vallaker i samme alder. Det har sat ham på plads, da han i den flok ikke var lederen.
    Nu kan han gå sammen med alle på fold.

• #6   3. jun 2013 Desværre har vi kun tre heste, da vi har hestene hjemme på en lille gård. Og han er den eneste under 16 år..

• #7   3. jun 2013 Og vi bryder os ikke om at lukke ham alene, da han smadre folden fuldstændig ved at løbe rundt.

Kommentér på:
Nærmest angreb?

Annonce