{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Lene - Back in Balance? {{forumTopicSubject}}

Ja, det er med lidt blandede følelser jeg nu forhøre mig ad.

Jeg skal have en ud og kigge på min hest. Har fundet tre mulige personer, hvoraf Lene er den ene. De andre ligger på 1000,- +, men har en rigtig god følelse om dem, hvilket jeg ikke rigtig ved om jeg har omkring Lene. Men da jeg aldrig har mødt nogle af dem, prøver jeg nu at oprette mit eget indlæg.

Sagen er den, at Lene har lokaleision 3 km fra hvor min hest står + hun er meget billig, og har hørt en del godt om hende!
Det haster en lille smule, men behandling af min hest, og kontaktede hende derfor via facebook onsdag i sidste uge, for at forklare hvilke symptomer min hest har, samt hvad hun skulle have for det. Det var så helt fint, og hun svarede om aftenen. Skrev så til hende igen, da jeg gerne ville have hende ud, men der stadig var ting jeg var i tvivl om (sent onsdag aften). Da jeg ikke havde hørt fra hende fradag, prøvede jeg at ringe hhv kl 10 og kl 15:30, uden held. Modtog så en besked i går, om at hun kunne komme i næste uge, og intet andet. Hvorefter jeg skrev tilbage ang dag og tid, og har ikke fået noget svar (det kan så være forståeligt nok.
Jeg sad så og kiggede tråde igennem, som dog er 1-3 år gamle ang hende, hvor de fleste bare skriver, at de er meget positive, men uden egentligt begrundelse over hvorfor, men også et par ind imellem, som skriver at det er pengene ud af vinduet. Jeg ved der er delte meninger om det, og hun også bare er et menneske, men det gør mig lidt mistænksom omkring det hele, når ingen af de positive uddyber, og de negative har rimelig klare konklusioner (ikke nedladende nogle af dem).

De to andre jeg har prøvet at få fat på, har begge ringet tilbage inden for 2-5 timer. Har ikke rigtigt kunne finde noget på nogle af dem, men det jeg nu en gang har kunnet finde på den ene, var tre personer, som har skrevet at hun virkelig kan trylle! Og på hendes hjemmeside er der anbefalinger fra folk som rider paraolympiade.
Den anden kan jeg ikke finde noget om, og er den dyreste, men hun har en samlet pakke, som både er osteoterapi, efterfølgende massage og til slut fysioterapi med fremtidige behandlinger/øvelser man selv kan lave med hesten.

Men er der nogen, der har erfaringer med Lene, som vil komme med noget mere dybdegående om hende?

Altså Lene trækker mest økonomisk.
Nummer to trækker mest personligt.
Nummer tre trækker mest i beskrivelse af behandlingen.

Huha en lang smørre!
Hvad tænker i? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lene - Back in Balance?
  • #1   28. maj 2013 Helt klart Lene.. Har aldrig oplevet bedre behandling

• #2   28. maj 2013 Jeg har kun hørt godt om hende. Hvordan de er personligt bør ikke være relevant når det er hesten der skal i behandling.

• #3   28. maj 2013 Jeg kan også kun tale godt om Lene, hun hjalp mig og min hest, da han var blev stiv til højre.
    Derudover er hun god til at forklare tingene så man forstår hvorfor hesten gør som den gør og hvorfor hun så gør som hun gør..

• #4   28. maj 2013 Vil virkelig gerne høre noget uddybende! smiley

Og jo, i min verden har det personlige noget at sige, for hvad nu hvis min hest pludselig er syg dagen efter, eller jeg ligger inde med et spørgsmål, som jeg er i vildrede om. Så er det virkelig rart at vide sig sikker på at man kan få fat på personen. Har aldrig prøvet at få en hest behandlet før smiley

Carina: Lyder dejligt, at hun er god til at forklare smiley

• #5   28. maj 2013 Laver lige en lille Note så jeg kan finde tråden igen efter job.. Har selvbrugt lene ogkan fortælle uddybende hvad hun gjorde for ham....

lene er billig og genial dygtig...

• #6   28. maj 2013 kan tilføje, at min hest havde fået et stort sår pga en undertrøje som han havde haft på i 14 dage, det gjorde selvfølgelig at vi ikke kunne have sadel på, da såret var på manken.. selvom det intet havde med hvad hun ellers var ude at se på, lånte hun mig en laser-maskine-ting som jeg kunne behandle hans sår med, og det hjalp utrolig hurtigt på et sår der ellers var begravet i dækkener..
    så hun hjælper også på ting der ikke nødvendigvis er det hun er der for smiley

• #7   28. maj 2013 jeg havde Lene ude til min travhest efter at dyrlægen havde opgivet ham. Ved det at jeg finder, det som lene gør, som alternativ behandling, så ville jeg teste hende i hvor meget hun egentlig kunne. og sagde derfor intet om hestens symptomer, kun at han havde hårdt brug for hjælp.
    Ved hendes undersøgelse af hesten, fandt hun alt det dyrlægen havde brugt mange måneder på at finde. Plus ekstra.
    Først mente hun at han var uhelbredelig og burde aflives, da han gik i kontant smerte. Men hun gav ham alligevel en behandling, også kom han i longen igen, og BANG rentgående hest.
    Vi blev enige om, at forsætte behandlingerne og se hvad der ville ske... og der var også bedringer, men for hans vedkommende var det ikke nok. Og vi blev enige om at lade staklen få fred til sidst.
    Men efter 6 måneder i Lenes behandling havde min hest aldrig set bedre ud muskelmæssigt. Hun er sindssyg dygtig og så behagelig at have ud og altid hjælpsom med diverse låneredskaber.

det eneste dårlige ved Lene er netop kontakten til hende.. Hun er en svær dame at få fat i, men kan man leve med det, så har man en alletiders behandler af hesten...

• #8   28. maj 2013 Jeg er meget ked af det, men kan ikke helt anbefale hende.

Jeg havde læst meget dårligt, men tænkte, ej jeg giver hende en chance!

Hun mente, min sadel var skæv. Havde læst, at hun udtaler sig som dyrlæge, smed, sadelmager osv, men gav hende en chance!

Sadelmageren splittede sadlen af, og sagde, at den bestemt var 100% lige. Jeg har sadelmager (uddannet) ude 2 gange om året..

Nå, så havde jeg hende ude igen. Denne gang mente hun , min hest skulle scannes, og have special beslag på!

Hvorfor? Fordi hun var en smule varm, hvilket jeg havde styr på, da hun havde været i hegnet. Eller - det tror jeg! Hehe. De andre heste var meget mere varme, men jeg må jo gætte lidt, og er selv meget hysterisk.

Så fik jeg min smed ud. Hesten var fin. Så fik jeg smed nummer 2 ud, han sagde, at hun var beskåret med typiske smede-fejl. Altså at alle heste så sådan ud, og at det i øvrigt ikke var spor slemt!

Det var rettet op 14 dage efter min gamle smed havde beskåret hende! Så du kan godt se proportionerne, ikke?

Og jeg bad hende kigge ved manken, da min hest var varm der. Hun kiggede ikke, men sagde, at det var pga. dækkenet.. Hesten gik med Rambo med forhøjet hals, typen, der ikke skaver ved manken..

Så fik jeg en anden ud, som sagde, at der bestemt var en låsning ved manken!!

• #9   8. jul 2013 har også kun gode erfaringer med lene. hun rettede en masse muskelspændinger i min hest, og fik virkelig løsnet hende. hun er god til at forklare hvad hun laver, hun giver hesten lov til at sige fra hvis noget gør for ondt, og hun lytter meget til både hvad ejer og hesten siger og giver udtryk for smiley

• #11   9. sep 2013 Ja det gjorde jeg, og er virkelig tilfreds med hende! smiley
    Hun er super god til at forklare og hjælpe og guide.
    Kun positivt herfra, udover at hun er SÅ svær at få fat på. Men god service ellers!

Kommentér på:
Lene - Back in Balance?

Annonce