942 visninger
|
Oprettet:
back in balance {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg ville lige høre om i havde erfaringer med lene fra back in balance... Jeg har primært hørt godt om hende, men ville gerne lige have flere på banen...
Over vejer nemlig at kører min hest op til hende til behandling, som en sidste chance...
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
jeg har i tiderne brugt mange mange forskellige massøre, kiropraktore osv osv til isabella... alle har virket, men ikke i særlig lang tid af gangen...
men LENE, hun har gjort en langvarig effekt for min hest.....!
og det er ikke nødvendigt at du køre din hest op til hende... hun plejer at synes det er rarest for hesten at blive behandlet i egen stald, for mindst muligt stress... samt en køretur lige efter en behandling måske heller ikke er helt godt....
Hun er meget reeel person og meget ærlig.... hun behandler dyret med respekt og er rolig i sin omgang med dem...
efter en behandling vurdere hun om din hest ville have gavn af nogle øvelser eller andet... og så instruere hun dig i disse øvelser..
isabella har haft brug for behandling med magnetfelts terapi-tæppe, TNS apperat (som sender strøm impulser igennem musklen), hun har fået urter og haft brug for varmepuder... alt er noget jeg har lejet af lene (uden at hun tager en bondegård for det)....
tag endelig din hest op til lene.....
da jeg i sin tid var ved at opgive isabella, havde jeg en bekendt her på HG, som skrev til mig at inden jeg opgav hende SKULLE jeg kontakte lene, da hun kunne mirakler......! og ganske rigtig.....!
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.309
sep 2008
Følger: 118 Følgere: 94 Heste: 5 Emner: 75 Svar: 226
har kun hørt virkelig positivt om hende fra dygtige og professonelle hestefolk.
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.309
nov 2006
Følger: 98 Følgere: 106 Heste: 18 Emner: 62 Svar: 1.111
Hun har alm job ved siden af så måske hun er nemmest at få fat på efter kl 16. Ellers kan man godt sms´e til hende
back in balance