{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  back in balance
  • #1   19. apr 2011 hej camilla

jeg har i tiderne brugt mange mange forskellige massøre, kiropraktore osv osv til isabella... alle har virket, men ikke i særlig lang tid af gangen...

men LENE, hun har gjort en langvarig effekt for min hest.....!

og det er ikke nødvendigt at du køre din hest op til hende... hun plejer at synes det er rarest for hesten at blive behandlet i egen stald, for mindst muligt stress... samt en køretur lige efter en behandling måske heller ikke er helt godt....

Hun er meget reeel person og meget ærlig.... hun behandler dyret med respekt og er rolig i sin omgang med dem...

efter en behandling vurdere hun om din hest ville have gavn af nogle øvelser eller andet... og så instruere hun dig i disse øvelser..

isabella har haft brug for behandling med magnetfelts terapi-tæppe, TNS apperat (som sender strøm impulser igennem musklen), hun har fået urter og haft brug for varmepuder... alt er noget jeg har lejet af lene (uden at hun tager en bondegård for det)....

tag endelig din hest op til lene.....

da jeg i sin tid var ved at opgive isabella, havde jeg en bekendt her på HG, som skrev til mig at inden jeg opgav hende SKULLE jeg kontakte lene, da hun kunne mirakler......! og ganske rigtig.....!

• #2   19. apr 2011 jamen det er jo netop lige det.. min hest har været i behandling i 6 måneder hos kiropraktor og vi er ikke kommet ret langt... Så han har fået en sidste chance af kiropraktoren nu, og jeg må jo indse at det ikke har virket i det stykke tid hun har behandlet den... Men nu har jeg jo så hørt om Lene, og synes ikke jeg vil aflive hesten før jeg har lenes vurdering af tingene...

• #3   19. apr 2011 jeg har lige bestilt hende i dag osse til en ellers opgivet hest... efter stæke anbefalinger. så glæder mig meget til hun kommer.... smiley

har kun hørt virkelig positivt om hende fra dygtige og professonelle hestefolk.

• #4   19. apr 2011 ved i hvornår man bedst får fat i hende på telefon?

• #5   19. apr 2011 Har også kun posetivt og sige om Lene!!!

Hun har alm job ved siden af så måske hun er nemmest at få fat på efter kl 16. Ellers kan man godt sms´e til hende smiley

Kommentér på:
back in balance

Annonce