641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

NU kan det efterhånden kun blive godt! NU kan det efterhånden kun blive godt!

Det her er vel en form for glædesindlæg. For jeg er rigtig glad, og vil dele det med alt og alle!

Natash står et sted, som jeg ikke er tilfreds med. Årsager nævnes ikke, andet end at der er manglende ridebane :).
Hun har fået lus, og er en anelse vintertynd.

Først troede jeg, alt bare gik imod mig. Jeg fik afslag fra et sted jeg rigtig gerne ville stå, og jeg kunne ikke finde glæden ved at tage hen til min pony, og lockouten i skolen går mig på. Så jeg har været ret nedtrykt.
Så opdagede jeg, at ponyen havde lus. Hun var LEVENDE. Troede at det var vinterpelsen der blev varm og hun derfor kløede sig, så tog det ikke så tungt. Hun fælder. og det er ved at blive sommer!
Men.. I går, da jeg lige havde fået lagt sadel på hende, strømmede det frem med de små sataner på hendes skulder.. Af med sadel og ringe til mor, bedsteveninden og bedstevenindens mor for at høre, hvad pokker man gør. Ringede til dyrlægen efter råd fra bedstevenindes mor, for det jo gratis at spørge. Der blev aftalt jeg skal ringe i morgen, og hente noget lussemiddel.

Og i dag, har jeg været et ANDET sted og spørge om opstaldning. Lidt dyre end jeg egentlig har råd til lige nu (halleluja for forældre der er så fantastiske at hjælpe, til man får et andet arbejde <3), men jeg har nu reserveret en boks, som jeg kan flytte Natash over i så snart hun er fri for lus :D. Der er ridebane, lækre folde, gode bokse, fede forhold, dejlig natur, spring og en roundpen!:D
Jeg skal så selv købe foder og hø/wrap, så det er jeg stadig på jagt efter. Men nu har far købt ca. 30 baller hø, som vi snart henter hjem. Så det er der styr på, og så kan Hash få den mængde hø hun har brug for :D.
+ Jeg kan få hende med til springundervisning på fredag, det er SÅ lækkert!
Så jeg er vildt glad :D. Det eneste der kunne gøre mig endnu mere glad nu, er at jeg fik et nyt arbejde med bedre løn (arbejder på det xP) og at Hash er lussefri <3.

Hvordan går det for jer for tiden? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NU kan det efterhånden kun blive godt!
  • #1   14. apr 2013 Limserne - Vildt lækkert! Siger dig, har virkelig savnet en ridebane! O:
    Og når gårdens heste bliver sat på sommergræs, bliver den ene vinterfold til en springbane :p. Så der er dressur- OG springbane!:D + derfra er der kun omkring 3-4km til en terræn bane smiley
    Hæhæ ja, det skønt med hjælpsomme forældre :D. Stræber efter at kunne betale ALT selv, for en dag er de jo væk, eller også kan de ikke hjælpe mere. Men hvad gør de ikke for deres barn ;).

• #2   14. apr 2013 Uha, du er jo ved at være heldig så smiley Deler du ud af dit held? Min shetlænder Kurt står halt på snart 4. uge, skal til dyrlægen på tirsdag (overnatning mandag-tirsdag), og det kan være alt lige fra hovbyld til seneskade og fraktur smiley Så jeg kan måske "se frem til" en shetlænder der kun er 9 år, men vil ende med at skulle tulle rundt på en fold, uden at måtte lave noget mere smiley Jeg ber' til, at dyrlægen siger, at det "bare" er en seneskade, eller hovbylder (har haft smed ude - han kunne ikke sige det, men det var ikke hovbylder. Havde dyrlæge ude i torsdags, hun sagde at det ikke var hovbylder. Hun vil dog gerne have ham ind til blokader, så vi kan finde ud af hvad det er, for af hvad hun kunne se lige nu, er det ikke hovbylder, men det kan godt være alligevel. Meget forvirrende).

Så jeg vil meget gerne lige have noget held smidt den her vej, tak smiley

• #3   14. apr 2013 jeg har også lige flyttet min ponze og det går også bedre her smiley

• #4   14. apr 2013 *Drysser held ud over Someone*
    SÅ! Håber det hjælper ;).
    Puha, stakkels Kurt :(. Håber det ikke er noget alvorligt <3. Held og lykke med ham, og god bedring! smiley

• #5   14. apr 2013 ponzen - Fedt :D.

• #6   14. apr 2013 Alt er perfekt hos mig lige nu.. Jeg sidder som et lykkeligt menneske efter dagens træning! :'D

• #8   14. apr 2013 Cecilie - Dejligt! Mangler selv som sagt kun et nyt arbejde med god løn og at Natash er lussefri, så er jeg også et lykkeligt menneske!:D
    Og nu har mor, far og jeg fundet ud af hvad vi gør med foder, hvor det skal købes osv :D.
    Nu skal jeg bare finde en måde at sige det til ham jeg står ved nu... Hvordan siger man pænt tak for tiden, men at man altså bliver nødt til at flytte?

Amalie - Hmm ja, det kan godt få ens humør ned /:

• #10   14. apr 2013 Det vildt fedt :D.

• #11   14. apr 2013 Jeg ville bare sige:
    "Jeg er rigtig ked af det, men på grund af forskellige årsager vil jeg gerne flytte min hest til et andet sted. Jeg har været rigtig glad for at være her og jeg håber jeg stadig må besøge jer engang i mellem" smiley

• #12   14. apr 2013 Cecilie - Hmm. Det kunne man godt sige :).
    Skylder ham en del, han har ladet mig stå ved ham og bruge af hans hø, halm og foder for 100,- (!!) hver måned o:.
    Har tænkt mig at sige, jeg stadig gerne hjælper med at kalke hans stald til sommer :).

Kommentér på:
NU kan det efterhånden kun blive godt!

Annonce