{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Nu kan det være nok !! {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg ved ikke lige om det er den rigtige side at brokke sig på, men bliver bare nød til at komme ud med det nu.

Jeg har en dating side, hvor man som navnet inddikere prøver at finde dates som kan udvikle sig til et forhold måske.

Og jeg er ved at være ekstremt træt af de drenge som man er på date med eller skriver med, når man begynder og fortælle hvad man laver og har lavet til dagligt. Fordi det jeg har lavet og bruger næsten alt min tid på er heste, og når man fortæller det til drenge, så er de ved at brække sig over det, hvordan man kan være i selskab med sådan et dyr osv.

Kan ikke forstå at man kan være så selvvisk og kun tænke på sine egne behov i sådan en situation. Når de f.eks. fortæller om at de spiller fodbold 6 gange om ugen eller er nede og træne i fitness centeret hverdag, siger jeg sku da heller ikke til dem, at det lyder vildt nedern, og hvordan kan du holde ud at gå og sparke til en bold hver evig eneste dag! Nej tværtimod, jeg virker intresseret så vidt muligt jeg kan.

Har altid haft en drøm om at blive noget stort inde for hestesporten, og har virkelig kæmpet for at være der hvor jeg er nu, men problemet er bare at jeg skal have en som virkelig kan støtte mig verbalt både fysisk men også i den grad psykisk inde for ridesporten, da jeg er vildt panisk for at komme på stævne pladserne igen, efter en ulykke som skete for nole år siden. Så jeg er bare så skide træt af at høre på alt det f*****g mundgejl de lukker ud, når man kommer med den lange historie.

Overvejer helt at droppe det med at finde kærligheden, for gider det virkelig ikke mere.

undskyld at det lige gik udover jer. havde virkelig bare brugfor at få det ud :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan det være nok !!
  • #1   26. jun 2012 Kender det alt for godt fra den tid jeg var på datingsiderne..
    Jeg opgave Dating.dk fordi der var alt alt for mange pop-drenge der havde nok i deres eget hår og ikke kunne finde ud af at være interesseret i andres liv..

Jeg meldte mig ind på farmerdating i stedet for og der fandt jeg lykken.. Og nej, det er langt fra farmer-fyre der er derinde.. Men blot nogle af dem der søger piger med lidt ben i næsen, jord under neglene og den slags..
    Han jeg fandt derinde har jeg snart været sammen med i ét år og vi har boet sammen siden Marts..

Så selvom det er pisse træls, så hæng på, det skal nok lykkes smiley

• #2   26. jun 2012 Synes det lyder lidt underligt, for alle de fyre jeg snakker med virker interesseret i min hest og spørger til ham smiley .
    Selvfølgelig starter de ud med at grine lidt af mig, men jeg giver som regel bare igen, og så virker de ellers oprigtig interesseret - eller også er de bare høflige at spørge indtil det, når de nu ved, at jeg går så meget op i det smiley

• #5   26. jun 2012 Jeg har ingen erfaring med dating sider og får det heller aldrig. smiley

Jeg mødte min kæreste på arbejdet. Fantastisk sted. Jeg var staldpige, han er beslagsmed så konflikten med fritids interessen har aldrig rigtig været der. Haha.

Men som andre skriver, kan du så ikke gøre opmærksom på ridningen i din profil?

• #6   26. jun 2012 tak for svarne, er virkelig glad for at der er nogen som lytter smiley

Du har ret, der er ingen der læser profil teksterne mere, der handler om det ydre og ikke hvilket indhold pigen har i livet. det er nedern.

men i min profil tekst står der at jeg er heste tosset, og hvor mange år jeg har reddet osv.

• #7   26. jun 2012 Jeg fandt min mand på Dating.dk jeg havde ingen billede på og skrev at hesten kom førest

og sendte kun billeder til dem jeg syntes var intreassante at snakke med smiley

• #8   26. jun 2012 Du kan evt. få en til at tage et rigtig godt billede af dig og din hest, sådan et hvor du måske ikke lige har ridetøj på, og så brug det som profilbillede.. så er det skåret lidt ud i pap for de kære drenge der ikke gider se i teksten..

• #9   26. jun 2012 det kunne være en mulighed.

• #10   26. jun 2012 Jeg oplever for det meste også en latterlig tilgang til det, at jeg har hest. Det er dog især fra drengene side, som du også selv siger. Nøj, hvor kan jeg blive irriteret nogle gange, men så tror jeg også bare jeg tænker, at de ikke ved hvor dumme de selv lyder, og så må det jo være sådan. Så længe jeg hygger mig med det, er jeg sådan set ligeglad med, hvad andre fyre tænker. Jeg ved at den rette ikke er en, som ikke kan forstå min hobby smiley

• #11   26. jun 2012 Det er ikke kun dateing livet! Ville have mig et fritidsjob, og fandt så et sted, men fik afslag med det samme fordi jeg er heste pige?! Hvad f*nden sker der!? Det er vildt irreterende!!

• #12   26. jun 2012 Jeg mødte min kæreste på nettet (:
    Han syndes faktisk det er hyggeligt at være med ude ved hypen og han vil gerne prøve en dag .
    Men må til tider give dig ret, i at "fyrende" er sådan, men ville også sige at der kun var en som rigtig fangede min intra og det var min kæreste (:
    Fortæl endelig om det, men pas på det ikke lige, som når man snakker med veninderne om det (:

• #13   26. jun 2012 Mænd er bange for os, fordi vi er så selvstændige. Vi har allerede fundet lykken i vores liv, vi er beslutsomme og ansvarsfulde. Mærker tit, at folk har svært ved at sætte sig ind i den totalitere passion os hestefolk har overfor hesten.
    Så snart folk får lov at opleve hesten, skifter de som regel mening.
    Men i udgangspunktet, tror jeg godt det kan virke lidt skræmmende for folk, at der er noget, der er så vigtigt i vores liv. Hvordan skal der så blive plads til andre? :)...spørger de nok.

• #14   26. jun 2012 Syns ideen om at smutte i noget smart tøj , gøre hesten smuk, og så tage billeder af dig ved siden af hesten på en smuk mark, solnedgang eller andet smukt, er en super ide smiley
    Så kan folk se dig ved siden af dit elskede dyr , uden at tænke at man stinker af hest hele tiden smiley

• #15   26. jun 2012 Må indrømme, at jeg ikke hel forstår de der dating sider.
    Så skriver man bare til en, som man mener ser godt ud, aftaler en date, men har faktisk ingen ide om, hvordan det kommer til at gå?

Jeg er nok bare gammeldags, men kan altså bedre lide, at man møder en som man svinger med.

• #16   26. jun 2012 Pernille K
    Jaa, det er nok rigtig (: Ved sådan set heller ikke hvorfor jeg lavede en dengang.. Der var heller ikke rigtig nogen som sagde mig noget, før jeg faldte over min kæreste (:
    Var også RIGTIG nervøs første gang, jeg skulle se ham men vi svingede sammen lige fra første øjekast, men ved at jeg aldrig ville finde en på nettet igen, "HVIS" den skulle blive en mulighed engang (:

• #17   26. jun 2012 Du er også kun 20 år kan jeg se smiley
    Er det bare mig eller er det tidligt .?:)
    Hellere møde en sød fyr i byen , gennem venner eller veninder .
    Du kan panikke over dstingsider når du er på den anden side af 40 år smiley

• #18   26. jun 2012 jeg synes princippet i kærester på postordre er genialt, efter jeg har prøvet det...- ellers synes jeg det var vildt latterligt....og jeg har kun prøvet farmerdating fordi jeg skulle se udsendelserne på nettet, men jeg er da blevet gift med en hestemand efter at have været logget på et par gange... smiley

hvad jeg kan forstå, så er farmer-versionen meget mere ærlig og det er reelt folk på landet der ikke lige kommer i byen så tit, som opretter sig...

jeg ville i dit tilfælde have profilbillede med dig selvog hesten på, til skræk og advarsel for ikke-heste typer.... så sorterer du forhåbentlig de værste fra.....

• #19   26. jun 2012 Been there done that..Never going back again. Jeg tænkte at det da kunne være meget fedt snart at finde mig en fyr, men nu er jeg sq bare komme til det punkt hvor jeg tænker at jeg jo nok finder mig én på et eller andet tidspunkt..:-)

Folk på datingsider ser jeg kun som desperate, især fyrerne! ö

• #20   26. jun 2012 Et godt profilbillede med dig og din hest er en mulighed smiley

Jeg fandt selv min kæreste på netdate, oprettede en profil sammen med en veninde for at lure på hvad der var derinde og for at se om der var nogen der ville skrive til mig smiley jeg havde aldrig troet at jeg ville finde en fyr derinde, men det gjorde jeg og han er skøn smiley vi havde 2 års dag i går, og har boet sammen i 1,5 år smiley

Synes ikke det er desperat at prøve at finde kærligheden på nettet!! Mange af de fyre man finder i byen er ofte ikke værd at samle på! På nettet skriver man jo præcis hvad det er man søger, og så vælger man jo selv hvem man vil skrive med smiley

• #21   26. jun 2012 MMS: Jeg er utrolig fordomsfuld og har også sådan et billede, af desperate mennesker i alle aldre, der er paniske for at være alene. Og nej, jeg ved godt virkeligheden langt fra er sådan.
    Hihi.

Min kæreste havde profiler på div. dating sider, inden han mødte mig, så har da fået manet mn fordom lidt til jorden.

Men kan godt se, at det kan være svært, at finde tiden til at møde andre mennesker, med arbejde, familie og heste.

Jeg havde faktisk også accepteret, at jeg nok ikke fandt en kæreste før jeg var pensioneret og havde tid til, at have fritid, men så kom han dumpende, mens jeg var på arbejde, så og jeg lige 2 fluer med ét smæk. smiley

• #22   26. jun 2012 Pernille K: De fyre inde på fx. www.hot.dk de er jo virkelig desperate. Det er klar til næsten at gøre hvad som helst for en pige. Jeg skrev med en fyr som var klar til at køre/tage toget fra sjælland til jylland for at være på date med mig en dag? ö
    Det kalder jeg at være desperat.

Men ja, det med kæreste nu - det hænger ikke sammen. Jeg går i gymnasiet, har hest og skulle gerne se vennerne en gang i mellem, og have lidt slap af tid = ingen tid til nogen kæreste. Så skulle det da være en sommerferie flirt, haha! smiley
    Jeg tager det som det kommer! smiley Flere af mine veninder har prøvet at vise mig fyre på facebook, som jeg da skulle have, meen tiden er der bare ikke. Interessen fra fyrenes side er nu stor nok, men stadigvæk.

• #23   26. jun 2012 *MMS *

du har jo også 14 år at tage af, inden det er dig der bilver erklæret håbløs pebermø ;D

nogen er vildt desperate. det er rigtigt, dem møder man jo også i byen... der er de bare endnu værre, synes jeg...

og hvor er det dog praktisk at kunne sidde og vælge og vrage mens ungerne sover og man selv er iført ridetøj og chololadekage. ikke nogen tøj krise før man skal ud af døren, ingen bøvl med babysitter, taxa, finde nogen at følges med eller tømmermænd dagen efter ... for ikke at tale om alle de penge man sparer... -hvis man lige skulle en tur i byen...- jeg har i øvrigt aldrig brudt mig om at gå i byen, eller ret mange andre stedre hvor der er mange mennesker...

jeg tror endda man kunne hakke af hvad der blev vist, så ingen tårnhøje karseklippede dyrehadende storrygende fodboldspillere fra sjælland og nordjylland kom over skærmen, fordi de ikke passede til kriterierne...

• #24   26. jun 2012 Man skal bare heller ikke have en kæreste for at have en kæreste.

Vi fik det til at gå nogenlunde, når han kørte i det område, hvor jeg boede dengang, så sov han hos mig og sådan, så det gik for os, selvom han arbejdede/arbejder meget, skal træne til beslagsmede konkurrencer, kurser osv. Og jeg arbejde som staldpige, så tiden var knap, men det lykkedes for os.

Det er lidt nemmere nu, hvor vi bor under samme tag, dog er der uger, hvor jeg bare syntes han kommer hjem for at spise tage et bad og sove, men han er så god til, at være opmærksom på mig, selvom han har travlt.

• #25   26. jun 2012 hvad er der nu galt i at møde nye mennesker ansigt til ansigt ?? smiley

hvad f tror i de gjorde da internettet ikke blev brugt af alle og folk ikke havde mobiler ;P

ud på snak med din omgangskreds, UDVID DEN! vær åben, tag på cafe, i biffen, på stranden, og snak med de folk rundt omkring smiley
    man behøver ikke at skulle mødes enten pissefuld i byen, eller over nettet smiley mange andre måder også

• #26   26. jun 2012 Fandt min kæreste på farmer dating og vi har snart været sammen i 7 år.

• #27   26. jun 2012 Julie Earbs: Lige mine ord. Tænker bare at folk jo er forskellige.

• #28   26. jun 2012 phuha så er jeg ikke den eneste der har det problem, er så træt af folk der ikke vil have noget med mig at gøre fordu jeg er en hestetøs... og det der med at finde en fyr i sin omgangkreds er nu også rimligt svært, da jeg forsøger at komme væk derfra, og han endnu ikke fundet nogle ny folk at renne med, har mine meget elskede veninder og det er så også det smiley

• #29   27. jun 2012 Sådan er de fleste..
    Oplever det også, hvis jeg skriver med drenge, og det kommer ind på, hvad jeg bruger min tid på. Jamen jeg arbejder i Maxi Zoo - dyrebutik - jeg kan godt lide heste og rider fra tid til anden og jeg har en kanin jeg bruger meget tid på, og så træner jeg kaninhop. Wupti, og så er de ikke til at komme i kontakt med igen..

Min erfaring siger mig, at det er langt bedre at møde dem i den virkelige verden, for så kan de nå at se, hvordan man egentlig er, før de dømmer en for vildt på interesser.

• #30   27. jun 2012 Men hvis man ikke er 'gå i byen' typen, så er det også svært, og hvis man bor på landet og ikke liiiiige har mulighed for at tage ind til byen og kommer nemt hjem igen..

Jeg var på Hot.dk, Dating.dk og en mere, kan ikke huske hvilken, og oplevede kun useriøse mennesker.

Så inde på farmerdating var der noget mere intelligent snak, selvfølgelig er der jo de der desperate typer der ikke tager sig tid til andet end at kigge på billedet og så skrive..
    Men oplevede rigtig mange der spurgte interesseret ind til nogle af de ting i profilteksten..

Jeg skrev med min kæreste en lille måneds tid derinde, inden jeg tog ud og besøgte ham, og det klikkede bare fra første sek.
    Han interesserer sig overhovedet ikke for heste, men han er heldigvis så moden at han bare accepterer det, ligesom jeg lader ham passe sit golf..

Trådstarter: Synes du skulle prøve at tjekke det der farmerdating ud.. Det er altså ikke så nørdet som det lyder. Nogle af fyrerne derinde er faktisk bymennesker, der bare vil have en pige der er lidt mere nede på jorden..

Kommentér på:
Nu kan det være nok !!

Annonce