Normalt at miste lysten? {{forumTopicSubject}}
Ved ikke hvordan jeg skal skrive det uden det kommer til lyde forkert ..
Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg er i en træls tid for tiden med ang mig selv .. Men nu har min hest stået stille i flere måneder grundet han har været ekstrem låst .. Og har ikke måtte ride .. og pt kan jeg knap nok få ham longeret uden at han trodser hele tiden .. Det er måske fordi han ikke er vant til at folk beder ham om noget .. At arbejde... Det har han aldrig været vant til .. Kun små skovture en gang i måneden .. Og nu er jeg jo begyndt at longere ham så han kan få nogle muskler i ryggen og balance.. Og ja ved godt jeg skal have hjælp til det .. det er jeg ved at få .. Men jeg mangler viiiirkelig at ride .. Pt strigler jeg kun, hygger med ham, og muger boks ud osv.
Og jeg ved det lyder ondt ! .. Men jeg mangler virkelig at komme i gang med at ride .. Og jeg har ikke redet i snart et halvt 6 .. og ja lysten til det hele forsvinder stille og roligt.. Og det ønsker jeg ikke .. Elsker ham jo .. Men det er bare som om det er en pligt lige pt.. Ved ikke hvad jeg skal gøre .. Bør jeg sende ham i tilridning eller hvad? Vil ikke overbelaste ham ..
Okay det blev noget rodet, og forventer heller ingen medlidenhed .. Er bare .. blah lige for tiden Sorry ..
maj 2011
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 57
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
- ja, undskyld mig sure opstød, er bare ved at være træt af alle de indlæg med folk der ikke gider deres heste.
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 962
Bare fordi man møder lidt modgang, betyder det ikke at man skal sælge sin hest
mar 2006
Desuden ser jeg ingen steder at det står skrevet i min besked, at det er et problem? Jeg skriver bare at jeg er træt af dem
mar 2006
Jeg nævner heller ingen steder, at det er forkert at folk stopper. Respekt til dem der kan sige de mister lysten og ikke vil mere, jeg siger bare jeg er træt af indlæg herinde fra folk der spørger hvad de skal med deres hest. Ikke at de ikke må, det skal de være mere end velkomne til - blot at der for tiden er så hamrende mange, og jeg ikke kan se hvorfor fremmede menneskers mening kan have en indflydelse på om du skal gå af med din hest eller ej.
Igen, det er en mening, jeg forbyder ingen at gøre noget eller sviner jer til. Så læs min besked med oprejst pande
maj 2011
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 962
Det var heller ikke for at angribe dig, det håber jeg ikke du tror
mar 2006
Forstår nu, at det ikke er det du vil, så det er jo fint - det var bare generelt
maj 2011
maj 2011
Normalt at miste lysten?