{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Normalt at miste lysten? {{forumTopicSubject}}

Ved ikke hvordan jeg skal skrive det uden det kommer til lyde forkert ..

Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg er i en træls tid for tiden med ang mig selv .. Men nu har min hest stået stille i flere måneder grundet han har været ekstrem låst .. Og har ikke måtte ride .. og pt kan jeg knap nok få ham longeret uden at han trodser hele tiden .. Det er måske fordi han ikke er vant til at folk beder ham om noget .. At arbejde... Det har han aldrig været vant til .. Kun små skovture en gang i måneden .. Og nu er jeg jo begyndt at longere ham så han kan få nogle muskler i ryggen og balance.. Og ja ved godt jeg skal have hjælp til det .. det er jeg ved at få .. Men jeg mangler viiiirkelig at ride .. Pt strigler jeg kun, hygger med ham, og muger boks ud osv.
Og jeg ved det lyder ondt ! .. Men jeg mangler virkelig at komme i gang med at ride .. Og jeg har ikke redet i snart et halvt 6 .. og ja lysten til det hele forsvinder stille og roligt.. Og det ønsker jeg ikke .. Elsker ham jo .. Men det er bare som om det er en pligt lige pt.. Ved ikke hvad jeg skal gøre .. Bør jeg sende ham i tilridning eller hvad? smiley Vil ikke overbelaste ham ..

Okay det blev noget rodet, og forventer heller ingen medlidenhed .. Er bare .. blah lige for tiden smiley Sorry ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Normalt at miste lysten?
  • #1   11. apr 2013 Har jeg overvejet meget .. For skal jeg ride, så jeg jo helst det var ham .. Han er en rigtig dejlig dreng . Enorm lærenem .. Og ja, tror bare ikke rigtig det er smerter længere, men mere det at komme i gang for ham som er svært.. for sadlen og det hele er tilpasset ham nu ..

• #2   11. apr 2013 Hold da op, hvor er der mange af disse "er det normalt man ikke gider mere"-indlæg. Ved ikke om det bare er mig, men hvis du er træt af at have hest uden ridning, så sælg den til én der er indstillet på hvad det er.
    - ja, undskyld mig sure opstød, er bare ved at være træt af alle de indlæg med folk der ikke gider deres heste.

• #5   11. apr 2013 MATO: nu ved jeg ligesom ikke hvor godt det går for dig og din hest, men når man får nedtur på nedtur, er det bare ikke så sjovt længere. Jeg er heldigvis ved at komme ud af min ikke-gide-mere periode, men det tog rigtig lang tid.
    Bare fordi man møder lidt modgang, betyder det ikke at man skal sælge sin hest smiley

• #6   11. apr 2013 Luna - beklager meget du føler sig stødt af min besked, men jeg har vel lov til at ytre at JEG er træt af de indlæg smiley forstår ikke at fremmede menneskers meninger kan betyde så meget for om man beholder sin hest eller ej. Det er nok bare mig der er stik omvendt end alle jer andre, men det et nu engang min mening.
    Desuden ser jeg ingen steder at det står skrevet i min besked, at det er et problem? Jeg skriver bare at jeg er træt af dem smiley

• #7   11. apr 2013 Elisabeth - nej det ved du ikke, og det skal vi vist heller ikke til at snakke om smiley
    Jeg nævner heller ingen steder, at det er forkert at folk stopper. Respekt til dem der kan sige de mister lysten og ikke vil mere, jeg siger bare jeg er træt af indlæg herinde fra folk der spørger hvad de skal med deres hest. Ikke at de ikke må, det skal de være mere end velkomne til - blot at der for tiden er så hamrende mange, og jeg ikke kan se hvorfor fremmede menneskers mening kan have en indflydelse på om du skal gå af med din hest eller ej.
    Igen, det er en mening, jeg forbyder ingen at gøre noget eller sviner jer til. Så læs min besked med oprejst pande smiley

• #8   11. apr 2013 bare lige hurtig indskydelse .. Han bliver ikke solgt .. Jeg vil gøre ALT for det kommer til at fungere mellem ham og jeg .. Men at føle sådan, kan man vel godt komme til .. Når som Elisabeth skriver, nedtur med netur det meste af tiden .. Så taber man ligesom lidt det hele .. Og han er skam låst op .. Har haft kiropraktor ude et par gange og det er allerede meeeget bedre, så nu vil jeg have massør ud på ham for ligesom at få ham lidt løsnet .. Og misforstå mig ikke, jeg elsker at strigle og hygge med ham .. Men selv HAN savner at lave noget .. Og vi har ikke ridehal her, kun en dårlig bane udenfor .. så der er jo ikke så meget at gøre der.. Men jeg tænker på at få en ud, til at tilrider ham STILLE og roligt, og får undervisning af hende og hjælp ..

• #9   11. apr 2013 Undskyld, det er heller ikke for at sige at det du mener er forkert :-). Selvfølgelig kan det godt være træls at se på, men for mig er det blot en glæde, at jeg ikke er den eneste med den følelse.
    Det var heller ikke for at angribe dig, det håber jeg ikke du tror smiley

• #10   11. apr 2013 Anita - Du må undskylde det lige var dit indlæg der fik mit sure opstød, det er som sådan ikke kun dig. Det er bare det generelle ved at der er SÅ mange indlæg om det for tiden, og der kan jeg bare ikke se hvorfor det skulle hjælpe at spørge andre om de skal gå af med deres heste eller ej.
    Forstår nu, at det ikke er det du vil, så det er jo fint - det var bare generelt smiley

• #11   11. apr 2013 Og tænker også.. at i de 10 år er der ikke nogen der har bedt ham om noget hårdt arbejde.. Kun skovhygge.. Så selvfølgelig protostere han når der pludselig bliver forlangt mere af ham end han er vant til .. og derfor tager jeg det stille og roligt, så han ikke får dårlig oplevelse med det .. Men vil gerne have grunddressuren på plads, for bøllen ELSKER virkelig at springe, når han ser en bom på jorden bliver han helt uha mig springe smiley .. Så det er også for hans skyld jeg gør det så han komme til at lave det han virkelig elsker ..

• #12   11. apr 2013 Det er helt ok Mato .. Ved ikke om jeg fik formuleret mit emne forkert, for ville skam ikke af med ham smiley var bare sådan, om der var andre der havde prøvet det samme som mig .. Om det var normalt .. For som skrevet også, så elsker han også at lave noget .. Dog er hans energi på lav blus, fordi han er ved at fælde en hel hårfabrik af -_-' Stakkels mine strigler smiley

Kommentér på:
Normalt at miste lysten?

Annonce