At miste sin bedsteven <3 {{forumTopicSubject}}
Hej...
jeg har mistet min gamle part (Lucca, I kan se ham på profilen), da han bare lige pludseligt blev solgt uden jeg vidste noget...
Vi gør en lang historie kort:
Jeg havde redet en pony for nogle andre, som var det min egen. Men den blev jo så hentet igen, og jeg stod tilbage uden at have nogen part.
Jeg savnede ham så meget, og mit liv føltes tomt. - Men så fik rideskolen købt en ny pony, som skulle være elevhest, jeg kunne have part på. I starten VILLE jeg ikke holde af ham, fordi jeg ikke ville blive såret... men jeg var så svag, så det gjorde jeg jo alligevel... - Jeg lærte ham meget... indenfor dressuren... Han havde bare gået og været foldbums før, så jeg er utroligt stolt af det vi fik opnået!!! - men vidste jo godt at jeg var ved at blive lidt stor til ham, så skulle ride en anden en dag til undervisning, og bagefter fik jeg så tilbudt at få den som part istedet for, fordi den skulle begynde at gå i elevskolen... (Belucca, se min profil) - det tænkte jeg så lidt over, og kom frem til, at den nok var bedre at ride på osv... Så det gjorde jeg... Det gik ikke super godt i den første uge, men vi skulle jo også lige igang... Efter knap 2 uger, kom jeg så op på rideskolen til en tom boks, og min gamle part, Lucca, var væk. Det viste sig så, at han var blevet solgt, uden jeg vidste noget som helst om det... Jeg tog SÅ meget fejl med hensyn til det med Belucca... Hun har været en kamp at ride, fordi hun er så bange for ALT... Jeg har haft omkring 4 ture på hende, hvor jeg bagefter har tænkt; "WOW, hun var bare god idag!!" - Jeg savner Lucca så sindsygt meget! Belucca er halt for tiden, så har part på en af de andre elevheste (Han er ikke kommet på HG endnu)
Jeg er normalt dressurrytter, men fordi min nye part er så god til at springe, har jeg også selv lyst til at springe mere...
Men ihvertfald... - sidst jeg fik en placering til stævne var min første 1. plads, og det var på Lucca... - alle de andre stævner som jeg har redet (efter han var blevet solgt) er bare gået af H til ):
Så føler bare, at jeg slet ikke KAN uden Lucca, og har overvejet lidt at holde en pause med at ride... - savner ham så meget!!
Så hvad ville I foreslå jeg skulle gøre? - og har I prøvet noget lign.?
Undskyld det blev så langt, skulle bare ud med det! ):
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 31 Svar: 148
Og jeg overvejede virkelig at stoppe med at ride men det kunne jeg bare ikke for hvis det nu begyndte at gå fremad med min ridning og jeg fik en ny part osv..
Jeg begyndte så at ride lidt på min gamle parthest der står på den rideskole hvor jeg rider og det blev jeg ret glad for og jeg begyndte at holde rigtig meget af den men jeg savnede stadig Lasse helt vildt meget og blev stadig lidt ked af det nogle gange men så er det nu et halvt år siden og jeg har endelig fået en ny part men selvom det er fint nu så tænker jeg stadig på ham og på hvor meget jeg elskede ham.. det har været et ret dårligt år når det kommer til min ridning.. Men nu er jeg kommet lidt videre ved at tænke på det positive: jeg ville få en ny parthest og få min glæde ved at ride tilbage igen og det er sket nu og det er jeg virkelig glad for, for ellers ville jeg ikke være glad for at ride!
Men jeg vil sige at du må prøve at se lidt positivt på det, selvom det er rigtig svært men du må komme videre, ellers kommer det ikke til at gå godt.. Prøv at give Belucca og den anden hest en chance for så kan du blive rigtig glad for dem og din ridning og det kan blive rigtig rigtig godt! :)<3 Håber det kan hjælpe lidt Og sorry at det blev så langt! :b
At miste sin bedsteven <3