{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært!!!!
  • #2   8. apr 2013
    Skal have søgt elev plads og skal ud og søge job samtidig med på Fyn, i Odense også. Ja, det er møg svært at mig bud. Min tanke er at erhvervs erfaring tæller, samt første håndsindtryk - derfor skal man aflevere i hånden med mindre andet er skrevet.

Samt ansøgningen skal skrives til stedet, ikke bare masse produceres.

• #3   8. apr 2013 Hvis man er ukritisk, så nej. Der er masser af ledige Jobs derude, man skal bare være villig til at arbejde for det og virkelig have viljen smiley

Men som Krikken siger, kom ud og gør dig bemærket og skriv en anderledes og inspirerende ansøgning - og led så de lidt utraditionelle steder, så skal der nok dukke noget op.

• #4   8. apr 2013 Jeg har lige fået job så det er rigtig lækkert! smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #5   8. apr 2013 Har du søgt hos et vikarbureau? smiley

• #6   8. apr 2013
    Der ER ikke massere af jobs. Desværre :o). Heller ikke med et godt CV og erfaring, samt pæne ord med på vejen fra tidligere chef.

Min far fik hurtigt et job da han stoppede som selvstændig, men det gjorde han kun fordi han har fået sig et kæmpe netværk i branchen, så grundet det var han super heldig. For i hans branche, så hænger de ikke på træerne og i hans branche er det også vigtig at man har vist man kan sit kram.
    Der duer det med en pæn ansøgning ikke meget, pæn snak om ens firma eller arbejde og venner der anbefaler - det duer.

• #7   8. apr 2013 Det er svært at få arbejde når man er OVER 18 år. Supermarkedere har masser af arbejde til ungearbejdere. ;-P

• #9   9. apr 2013 Det er desværre rigtig svært at få job som over 18 uden anden uddannelse end HF eller lignende. Det eneste job jeg kan få i nærheden er lukkevagter i den lokale brugs ved min kæreste. Og helt ærligt, det betaler sig bedre for mig at lade være. smiley

• #10   9. apr 2013 Det er ikke fordi jeg skal ud og have fast arbejde nu, men der går lige 3 måneder fra jeg stopper på HF til jeg kan begynde uddannelse igen, og med ny lejlighed og hest, skal jeg have et arbejde for at det kan hænge sammen.
    Jeg har kigget efter sommerjob osv... det et bare ikke let overhovedet!!! Der er jo ingen der vil bruge krudt på en ansættelse som kun vare i 3 måneder, og jeg har ikke lyst til at "snyde" min evt. arbejdsgiver, ved ikke at fortælle at ansættelsen kun skal være kortvarig.

• #11   9. apr 2013 Du kan jo eventuelt sige, hvis det nu er lukkevagter i fakta at du gerne vil fortsætte med at have arbejdet bagefter, bare på nedsat tid. Da jeg fik job i paradis-is var de fuldt ud klar over at jeg kunne hjælpe til store dele af sommerferien og havde da også uger hvor jeg var på job hver anden dag, eller mere, mens jeg ikke ønskede mere end 2-3 vagter i hverdagene hvor jeg gik i skole. smiley

• #12   9. apr 2013 Synes også det utrolig svært at finde arbejde, jeg prøvet sidste år der var jeg 17 fandt ingen ting overhoved, og nu hvor jeg er blevet 18 er det sværere end det var før

• #13   9. apr 2013 Så skulle du prøve plejehjem, de mangler stort set altid afløser.

• #14   9. apr 2013 synes ofte man skal kende nogle, der kender nogle smiley

Kommentér på:
Svært!!!!

Annonce