{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailerkørekort - svært
  • #1   3. nov 2016 Overhovedet ikke. Der er intet at være nervøs for.

• #2   3. nov 2016 Det er kun svært hvis du slet ikke prøver! Jeg frygtede sgu også det var svært - men når man først har fundet ud af hvordan, så er det SÅ nemt. Kørerlæren har nogle små metoder der hjælper dig til hvordan du fx bakker om hjørne. Det er meget nemmere end det lyder.

Det skal nok gå! Pøj pøj!!!

• #3   3. nov 2016 Det er ikke nemt, og det kræver øvelse.
    Jeg øvede mig alene med min far. Min kørelære kunne ikke rigtig hjælpe mig. Jeg var så også kun ude og køre to gange. hvor den sidste gang var dagen jeg skulle til prøve.

Men ja, tag det nu. Du bliver glad for det.

• #4   3. nov 2016 Det er ikke så svært smiley Lidt udfordrende at bakke indtil man lige finder fidusen, men ellers følger traileren jo egentlig pænt med når man kører smiley Pøj pøj.

• #5   3. nov 2016 Jeg har leget med vores lille trailer. Så har lidt fidusen. Der er bange ting der er ekstremt svære. F.eks. At bakke om hjørner og så få den rettet op igen smiley

• #6   3. nov 2016 Det er ikke så slemt - hvis du kan køre bil uden trailer, så går der ikke længe før du kan køre bil med smiley Jeg tog selv trailerkort godt et halvt år efter mit alm. kørekort - og det gik fint smiley
    Jeg kan anbefale at du øver lidt bakken o.l. hvis du har muligheden derhjemme, så du føler dig mere sikker inden prøven.

• #8   3. nov 2016 Sine - det frygtede jeg også. For jeg bakker virkelig dårligt uden trailer - men jeg bakker som en verdensmester nu, stadig bedre end uden trailer. smiley

• #10   3. nov 2016 Bare gå til den! Det skal nok gå. smiley Ja, det er nemt "bare at sige", men har efterhånden fået udfyldt samtlige punkter på mit eget kørekort, og det har hver gang bare handlet om at "tage tyren ved hornene" og komme i gang. smiley

• #11   3. nov 2016 Stine:
    Tilmeld dig engang uden i fremtiden. Så virker det ikke så virkeligt og derved ikke så skræmmende. Så er det først når tiden nærmer sig man begynder at gå i panik smiley

Jeg gjorde dog det modsatte jeg smed tilmeldingen til den 14. Så jeg hurtigt kan få det.
    Dog gjorde jeg det uden at tænke over hvad det betyder. Lidt som når man bestiller noget på nettet. Det er ikke engang rigtig gået op for mig nu, jeg er tilmeldt. Men det går vel op for mig når jeg snart holder og ikke kan bakke smiley

• #12   3. nov 2016 Michael:
    Puha. Jeg nøjes med denne, så skal der ikke mere på mit kørekort smiley

• #13   3. nov 2016 Syntes bestemt ikke det er svært smiley
    Jeg blev opereret i mit knæ en uge efter jeg havde fået mit almindelige kørekort, og skulle gå med krykker i ca 4 måneder. Ligeså snart jeg havde smidt krykkerne og måtte køre bil igen, tog jeg trailerkort. Det tog mig ca 2 uger og bestod uden problemer (Y)

• #14   3. nov 2016 Mange tak folkens. Nu er jeg lidt mere rolig. Hvis andre kan. Hvorfor skulle jeg så ikke også kunne lære det? smiley

• #15   3. nov 2016 Lige præcis, god indstilling! smiley

• #16   3. nov 2016 Det er ikke specielt svært, men det kræver øvelse smiley

• #17   3. nov 2016 Jeg synes det var svært, i og med, at jeg aldrig så meget som havde rørt en trailer før - og da slet ikke haft den bagpå. Men lige pludselig, så fangede jeg den. Jeg havde så også kun haft det almindelige kørekort et halvt år, så det var lidt det hele på én gang. Det er bare med at prøve, det kommer ret hurtigt.

• #18   3. nov 2016 Nu skriver du godt nok, " Hvis andre kan. Hvorfor skulle jeg så ikke også kunne lære det?
    Det er jo den rigtige indstilling, men har dog hørt om dem der slet ikke ka.
    Da jeg i sin tid tog kørekort, var der en på køreskolen, der havde over 100 køretimer, hun ku hvert fald ikke smiley

Man skal jo bakke om et hjørne til prøven, så det ska du nok ha øvet.
    Der må rettes op 1 gang.
    Men langt det meste af tiden, følger traileren bare med.

Så vil sige, at har du øvet dig nok, er det ikke svært.
    Men er du nervøs til prøven, ka du godt gøre det lidt svære for dig selv.

• #19   4. nov 2016 Jeg var også ved at skide en snemand!

Jeg var faktisk rigtig god til at køre, men panikken bredte sig og er bange for at køre "hurtigt".

Vi tog en ekstra time lige før køreprøven, så jeg var helt tunet, og det gik super!
    Jeg fik endda en elev med på bagsædet og der blev snakket hest hele vejen da den køresagkøndiges datter også havde redet:)

Jeg var faktisk så afslappet, at jeg glemte At køre frem da vi holdte, da vi kom tilbage,hvilket resulterede i at traileren var ved athoppe frem i bilen??

Men det gik????

• #20   4. nov 2016 Jeg var også nervøs da jeg tog det, men jeg brød mig heller ikke om at tage kørekort. Det er lidt ligesom at have en "sensor" med ude.. Man er bange for at lave fejl, men det er jo der man lære smiley
    Det skal nok gå det hele, og når man først har fundet fidusen er det ikke svært.
    Synes det er meget sjovere at køre med trailer, end at køre uden.
    Og et ekstra plus, så synes jeg også det er fedt når folk bliver "imponeret" over man kan. Særlig mænd tror ikke piger kan finde ud af at køre med trailer og bakke osv. så det er sjovt at se dem måbe lidt bag efter.. smiley
    Du bliver så glad for det, og det er slet ikke så slemt at tage smiley

• #21   4. nov 2016 Tak piger. Håber det kommer til at gå godt smiley
    Men jeg er lidt mere rolig nu smiley

• #23   4. nov 2016 Tak Kirstine smiley
    Den teknik har jeg allerede lært smiley

Det der egentlig går galt for mig er at få den rettet lige ud sammen med bilen. Jeg kan godt rette op, men så holder bilen skævt. smiley

Og så hader jeg at jeg ikke kan se hvad der er bag min trailer. Og jeg ikke ved hvor meget jeg må knække den før den smadre ind i bilen smiley

Kommentér på:
Trailerkørekort - svært

Annonce