Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vitaminer og mineraler.
  • #1   25. mar 2013 her er det regulator complete der er på menuen, de har aldrig set bedre ud. og til 100 kr pr lille hest / og pony ca om mdn smiley

• #2   25. mar 2013 Jeg har brugt salvimin grøn, men er gået over til horselux multivitamin. Begge rigtig gode produkter synes jeg

• #3   25. mar 2013 Jeg ved ikke lige med de danske forhold og det, men jeg er gået over til salvana briks, som jeg er rigtig glad for, og min hest trives! smiley

• #4   25. mar 2013 Jeg har prøvet at regne lidt på de forskellige vitamin/mineralprodukters indhold i forhold til hvad min ene pony har behov for (har fået udregnet hans behov professionelt). Ud over vitaminer og mineraler får han kun hø, og de produkter, som jeg har fundet ud af dækker hans behov bedst, er Salvanas produkter smiley

• #5   25. mar 2013 Det er noget med at der skal ekstra cobber til i DK, fordi vi ikke har det i jorden. Mener også at have hørt noget om at selen heller ikke er afstemt efter de forhold vi har herhjemme.

• #6   25. mar 2013 Salvana hestemineral.

• #7   25. mar 2013 Anne: det er rigtigt.
    Men de fleste vitamin/mineral produkter opfylder hestens behov.
    Jeg ved at salvimin grøn og horselux multivitamin opfylder kobber og selen behovet hos hesten.

• #8   25. mar 2013 Så kan jeg klart anbefale horslux vitaminer.

De er også organisk bundet så hesten optager den ordenligt i forhold til alle andre produkter der ikke er, eller kun delvis er organisk bundet.

• #9   25. mar 2013 Jeg har haft brugt equsana Perfom Vit, som var okay, men prisen var for høj, så nu bruger jeg st. Hippolyt Gemüse-Kräuter mineraler, som min pony MEGET bedre kan lide smiley
    De bliver hurtigt spist og jeg købte en sæk på 25kg til ca. 450kr, hvilket er 50 kr. dyrere end Equsana's 15kg sæk.

De er købt i Tyskland:
    http://pferdefuttershop.de/

Jeg synes ikke, at der har været stor forskel på de to produkter, som egentlig begge er kvalitetsmæssig okay, så uanset hvilket produkt du vælger, så kan jeg anbefale begge, hvor st. Hippolyt måske egner sig bedre til kræsne heste.

• #10   25. mar 2013 Ok. Mange tak for hjælpen allesammen smiley
    Så må jeg lige ud og kigge nærmere på de forskellige produkter smiley

Kommentér på:
vitaminer og mineraler.

Annonce