{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

vitaminer og mineraler {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at græsningssæsonen er over os, og jeg er ved at løbe tør for vitaminer.

Jeg ville derfor gerne have noget i en balje jeg kan sætte ud ad lib. der indeholder de vitaminer og mineraler hesten har brug for.

Jeg havde kigget på equsana lick og equsana mineral lick og spugte dem og hvilken ville være bedst til formålet og om minerallicken så overhovedet indeholdt vitaminerne, da dette ikke fremgår af deres hjemmeside, hvortil svaret er "jeg vil anbefale dig dette i stedet" hvorefter de linker til et fuldfoder smiley *grrrrr*

så tænkte jeg at heste-galleri kunne komme med et bedre og mere kvalificeret bud. Hvilke bruger i? indeholder de alt hvad der er behov for af vitaminer og mineraler? hvor har i evt købt det og til hvilken pris?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vitaminer og mineraler
  • #4   1. maj 2016 Welsh Mountain: hvordan skal de indtage de produkter? ved fodring ?

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #6   1. maj 2016 Jeg ville bruge vitamin og mineralbriketter, det der med ad lib. Og at heste selv kender deres behov det tror jeg simpelthen ikke på, nu er der nogen vitaminer der binder sig i fedtvævet og spiser hesten mere end den anbefalede daglige dosis bliver den syg af det.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

#8   1. maj 2016 Hvad du vil høre på eller læse om det er jo optil dig, men jeg har som enhver anden bruger herinde lov til at give min mening til kende også selvom du ikke måtte ønske den, man kan tage det man kan bruge og lade resten være.

• #9   1. maj 2016 Hov hov lad det lige blive i en pæn tone. Jeg vil gerne høre Welsh mountains svar. Det er trods alt mig der har spurgt om gode råd mht vitaminer, og hvis det er hendes erfaring, så er det jo værd at tage med i min overvejelse. Hun går jo absolut ikke efter nogen, hun giver blot sin mening til kende.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

#10   1. maj 2016 Hvem holder ikke tonen ?

Jeg giver min personlige holdning til fri adgang til mineraler til kende det står jeg inde for, men at direkte få at vide at jeg skal lade være med at skrive i din tråd af en anden bruger som er af en anden holdning er da på ingen måde ok.

• #11   1. maj 2016
    Ville ikke turde bruge vitamin/mineral ad libitum, jeg ved godt det er lavet - men det er ikke til at vide om hesten over/under dosere.

Nogle heste synes fx det smager godt og æder en hel balje på en gang, imens andre måske ikke får lov også underdosere.

• #12   1. maj 2016 Undskyld JM... Jeg fik skrevet forkert. Det var Welsh Mountain der skulle holde tonen, og din mening jeg gerne ville høre også. Jeg startede ud med at ville skrive at Welsh mountain skulle holde tonen, da jeg gerne ville høre dit svar, men så omformulerede jeg mig og "kørte galt". Det beklager jeg

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

#13   1. maj 2016 Helt ok smiley

• #15   1. maj 2016 Welsh mountain - sådan som jeg forstod JM, så mente hun at hun ikke troede på idéen med ad lib vitaminer, som er den jeg spurgte ind til --> hun forklarer hvorfor hun synes at det er dårlig idé og ikke "tror" på den. Det er ikke dig hun "går efter"

Kommentér på:
vitaminer og mineraler

Annonce