{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.309 visninger | Oprettet:

Handel ALDRIG hest med hende her.!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg har solgt (dvs. fik aldrig penge for ham) Elvis til en der hedder Tina Nordquist, hun lovede at komme med penge men har aldrig set en kr. det viser sig at det ikke er første gang men at hun flytter kort efter at man begynder at spørge efter sine penge..

Da papir til pas ikke var sendt ind havde jeg dem endnu og hun har gennem knap 1 år ikke givet mig hverken adr eller andet hvor på jeg kunne aflevere pas eller papir til hende, kort før jul kontakter hun mig og beder mig om at sende pas eller papir til hende samt hun beder om konto nr for at sætte penge ind for Elvis, jeg beder hende sende det på en sms da hun ringer fra hemmeligt nr og det siger hun at hun gør kort efter vi har lagt på.

Jeg modtager bare aldrig noget fra hende, jeg er ven med hende på Facebook og har også skrevet til hende der flere gange, men hun svare aldrig selvom jeg kan se hun har set beskederne..

Jeg har derfor kontaktet min advokat samt politiet og de siger at da hun ikke har gyldige papir på hesten(de står i mit navn) eller kan fremvise købs kontrakt eller lignede kan/skal jeg anmelde det som tyveri.

Jeg skriver så igen til hende på FB idag om hun ikke godt vil være sød at sende den adresse samt at jeg gerne snart ville se nogle penge for Elvis da det nu er 1 år siden hun hentede ham. hvortil hendes svar er her :

Simone Brandt
Undre mig lidt over hvorfor du ignorere mig, Vil du godt være sød at svare på mit spørgsmål ??
Hvis det er fordi du ingen penge har kan du bare sige det så finder vi ud af det til d. 1 jeg mangler bare penge selv da jeg som jeg skrev igår har måtte bruge penge på min mors begravelse!
Syntes ihvertfald ikke dit manglende svar er fair da jeg har givet dig jeg ved ikke hvor længe til at betale nu og du så derfor bare ignorere mig!

15:24
Tina Nordquist
Synes heller ikke det Er fair at du ikke sendte papir som lovet... jeg betaler på en bøde og på en bil fordi han stak af og rendte ud foran en bil.... så han lever ikke mere....

15:26
Simone Brandt
Jeg er skam også ked af du ikke har fået papir men jeg mangler stadig en adresse og har også flere gange skrevet til dig at jeg gerne ville bede om den men du svare ikke på sms så har derfor nu skrevet her igen igen ! At han løber ud foran en bil er jo desværre ikke min skyld men derfor skylder du mig stadig nogle penge for ham Tina... Hvis jeg skyldte dig penge ville du jo nok også gerne ha dem ik ???

Jeg skrev så derefter at jeg jo desværre måtte anmelde det hvis hun ikke ville indgå en aftale.

Hvortil at hun svare jaja..

Ved godt det drejer sig om sølle 1500kr men det er bare princippet i at hun er fuldstændig ligeglad og at det nu er 4 gang hun gør det.
Har snakket med andre der kender hende som siger og bekræfter at hun har snydt før også for langt højere beløb end 10.000kr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel ALDRIG hest med hende her.!!!
Kommentér på:
Handel ALDRIG hest med hende her.!!!

Annonce