{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.641 visninger | Oprettet:

Brækket Ankel? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er så den uheldige at have brækket min ankel, det er første gang jeg overhoved har brækket noget, og jeg må sige jeg er sq lidt overasket over hvad lægerne egentligt gør ved det?

Jeg brækkede den i mandags, der kunne de så ikke se om den var brækket, så jeg blev sendt hjem med lidt støtte på foden, og et par krykker, min mor havde fortalt dem om det smertechock jeg havde haft ( Jeg lå bare og skreg sagde min nabo ) Men det er jo så fint nok.

To dage efter modtager jeg så en brev fra hospitalet, om at den er brækket, men jeg så åbenbart skulle vente på et andet brev hvor jeg stod en tid på, hvor jeg så skulle komme, nu er det så torsdag, og jeg har stadig ikke modtaget noget?

Jeg lægger bare og æder piller, med minimal støtte på min ankel.

Som sagt, jeg har aldrig brækker noget, så jeg ved ikke om det er sådan det foregår, men oplever i det samme?

- Ved godt der er mange der brækker et eller andet, og de har mange scanninger de skal se igennem, og de gør sikkert alt hvad de kan, men jeg må sige jeg syntes ikke jeg gider rende rundt med en brækket ankel i så langt tid, uden den støtte den burde have.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brækket Ankel?
Kommentér på:
Brækket Ankel?

Annonce