{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstuet/brækket ankel
  • #1   18. jul 2009 gik der før hvad ?(:

• #2   18. jul 2009 jeg har smiley , eller flækkede den .. men det går vel lidt under det samme ..
    men jeg rendte rundt med gips i 1-1½ md, kan ikke helt huske det, og der efter havde jeg så stadig krykkerne med hjem da jeg stadig havde en del ondt og den var blevet svækket en del. kan ikke helt huske hvor langt tid jeg brugte dem som støtte da det var lidt on/off til sidst og kun brugte dem når jeg skulle gå rigtig meget.. Men der gik ca et år før jeg ikkeh avde ondt længere.

• #3   18. jul 2009 Jeg fik engang totalsmadret den der kno på anklen.. Den skulle selvfølgelig lappes sammen med en skrue - operation... Jeg trror det tog to en halv måned eller noget. Knoglerne i benene heler hurtigt og som regel korrekt fordi de bliver brugt meget smiley

• #4   18. jul 2009 Havde engang forstuvet min ankel ca. månede efter kunne jeg bruge den noglelunde igen.
    har forvredet min ankel en uge i gips og LANGSOM genoptræning så jeg skulle gå med krykker og støtte lidt engang imellem men smed krykkerne efter ca. 2-3 dage så der gik nok et lille års tid før den blev helt okay fordi jeg smed krykkerne for hurtigt.
    Bkrækket anklen 6 uger i gips + genoptræning
    (;

• #5   18. jul 2009 ja jeg har fordi jeg gik amok til rugby i skolen xD.
    så kom jeg med ambulance fordi mit knæ også var
    total smadret i: der gik 4måneder før jeg kunne det
    optimale igen. og har stadig problemer s:

• #6   18. jul 2009 er lige kommet kommet hjem fra skadestuen heldigvis var den bare kraftig forstuet så jeg har fået et støttebind på og er på krykker og så skal jeg holde ferie på fyn med krykker =(

• Nick T
    Nick T Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #7   22. apr 2013 Hei vi er nogle der er ved at starte et projekt om sports skader
    Altså en lille udstilling og vi ville høre jer om i kan hjælpe os med at skaffe lidt materialer som exp: en brugt gips arme eller et brugt gipsben og ligene ting i vil af med

vi kan
    Kontaktes på mail: ( aspirant@live.dk )
    For mere info

Vi høre gerne fra jer...

Kommentér på:
forstuet/brækket ankel

Annonce