{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridebane ..
  • #1   4. mar 2013 Du vil nok have god gavn af dræn på banen hvis du planlægger at bruge den ofte..

• #2   4. mar 2013 Puha, sand er meget tungt at ride i. Måske du kan leje sådan en maskine til at køre det lidt fast.. Ellers ved jeg ikke helt. Det var ikke et underlag jeg ville vælge.

• #3   4. mar 2013 Ja ved godt sandet kan være lidt tungt nogen gange .. men tænkte hvis det blev blandet med et eller andet ? altså hvis nu kom en god stabil under sandet ?

Hvordan laver man de dræn ? er det dem man graver ?? :')

• #4   4. mar 2013 Hvor sand har i hvert fald skabt et hul i ridebanen, og uanset hvor meget vi hælder i, bliver der forsat et mega blødt hul. smiley

• #5   4. mar 2013 Vi har noget der minder om strandsand på vores bane, og det er ganske udemærket. Det kan godt være tungt, ja, men vandet løber super nemt af - vi har nemlig ikke dræn - og der skal virkelig komme nogle massive byger, for der kommer vandpytter. Før vi fik det nye sand på, havde vi en anden slags sand, som virkelig var tungt! Vi oplevede også, at der var "huller" i banen, hvor det blev rigtig dybt, og andre steder var det meget hårdt. Det fungerede til gengæld rigtig dårligt.
    Selvfølgelig er der andet, der ville være mere ideelt, men hvis man ikke har de store midler at gøre med, er det en helt okay løsning med sand!

• #6   4. mar 2013 jeg kan rigtig godt lide at ride på baner med træflis smiley De er gode jævne og har ingen huller

• #7   4. mar 2013 Har så lige fundet ud af det her bane vi skal til at lave " i stand " nu HAR muslinger i bunden, den er sådan halv jord-græs og muslinger lige nu - der kommer ikke direkte huller i den nu , men det kan nemt blive glat osv.
    Tror i ikke næsten jeg kan smide sandet oven på det ? og hvis det ikke er nok så blande det med træflis tilsidst ?

• #8   4. mar 2013 Jeg ville bare smide det ovenpå, kan ikke helt gennemskue, at det skulle have en dårlig effekt. Vi smed også bare vores nye sand ovenpå det gamle, men det er selvfølgelig noget andet, når det er muslinger.
    Personligt ville jeg ikke blande det med træflis, da jeg har oplevet en mine heste få splinter i hovene, engang jeg red på en bane med halv sand halv flis. Så undgår helst sådanne baner med flis smiley

• #9   4. mar 2013 Okay det var jeg ikke klar over de kunne få af træflis ! godt så ved jeg det smiley
    jeg prøver sq at smide sandet oven på musligen bunden , så må jeg se hvad der så kommer til at ske. smiley

• #11   4. mar 2013 Har fulgt lidt med her, da vi skal skal lave bane her hjemme. Men Hvor stor er jeres baner? Vi er to som skal ride, og nok kommer til at ride samtidig. Men er i tvivl om størrelsen?

Så hvor stor er jeres og hvor mange rider i af gangen?

• #13   4. mar 2013 Vores er lige knap 20x40, men er dressurrytter og har nogle heste med store bevægelser og unghest, så ville ønske den var 20x60 eller måske også lidt mere end 20 i bredden, så der er god plads smiley

• #14   5. mar 2013 Nu er mine godt nok kun 155-160cm. Men den ene er ung hest, og ville være dejligt der er plads til at longere, mens der stadig kan ride en rundt på banen. Uden at man føler man er i vejen for hinanden.

Kommentér på:
Ridebane ..

Annonce