Drømmeponyen/heste - hvad er det for jer? {{forumTopicSubject}}
Hey med jer.
Så lige et andet emne om en som havde fundet drømmeponyen. Så tænkte jeg: Hvad er drømmeponyen for jer?
For mig har jeg allerede fundet drømmeponyen.
Jeg har en hoppe på 18 år som virkelig er fantastisk!
Har både sprunget og redet dressur for nogle år siden, men nu bliver det kun hygge,skovture og let dressur bidløst.
Dog har hun en masse energi i skoven, men det er altid til at styre - næsten
I dag ville jeg lave lidt hygge og tage nogle billeder. Da vi gik afsted var det med kamera, godbider og bare codeo
Da vi var på vej tilbage blev hun lidt "bange"/ op hidset over det skur de har ude på deres fold ( Underlig hest alligevel ) jeg tager så fat i codeoen men kan mærke at hun bliver endnu mere op hisdet. I stedet for givet jeg slip og tænker at hun ikke skal være bange (Tror meget på tanketelepati. Viste hende, hende selv som begyndet at tage hoved ned mod jorden = rolig ) jeg gik bare frem uden at vide om hun var med eller ej, også gik hun ellers afslappede med. Da vi kom op på gården var der nogle piger som stod og kigger på os ( hesten gik løs og de havde ikke set mig ) da de blev helt "Årh hvor er den sød!" fordi at hun bare gik fri og lyttede til mig..
DET er helt klart min drømmepony!
Hvad med jer?
feb 2012
Følger: 39 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 213 Svar: 1.263
Der står hun
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
VH
Annette
dec 2006
Følger: 117 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.300
aug 2007
Følger: 390 Følgere: 388 Heste: 9 Emner: 215 Svar: 2.095
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 605
sep 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 1 Svar: 83
skal være brun med sort man og hale skal have en stor hvid blis og hvide sokker.
skal være 145 i stang og være 8 år.
skal være hoppe og hede Luckybell.
skal springe LB-LA
Det er min Drømme pony
feb 2007
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 1.866
Har altid redet dressur, konkurrencer, og elsket at ride på store fine heste, men så fandt jeg min gamle bassetrold, som var tyk, altid bare har stået på folden, uden rigtig at blive redet, og mishandlet som ung. Han har mit hjerte! Jeg hygger, rider skovture og hver gang jeg er sammen med ham, kan jeg bare mærke i mit hjerte at det er min drømmepony
ps. billedet er taget i dag, ville lige vise mit lille tykke rensdyr
jan 2009
Følger: 74 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 3.093
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTiYrZqxAwjAV2IulCC9Izpi-q0i0yjD5mgfV5cWkwD64aBWrMF3Q
*lol*
- Ej, spøj til side. Min egen dejlige Sheriff..Sådan helt for reel, han er bare alt!
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 83
feb 2010
Følger: 32 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 315
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 83
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 989
Hun er det sureste æsel men jeg elsker hende overalt på hele jorden.. Selvom min far rider jagter på hende, og hun er knap så behagelig at ride dressur på - så er hun min drømme hest. Heldigvis er hun min egen
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
og så er det at det irreteer mig noget så grusomt han ikke var blevet stillet til kåring og sådan som lille! men på den anden side, den ændring mig og ham har lavet sammen var der INGEN der forudså... ikke engang mig selv!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Jeg ved det faktisk ikke :o). Jeg tror det kan være hvilken som helst pony eller hest, det kommer lige an på hvilken en jeg falder for.
Lige nu passer jeg to ponyer som jeg syntes er super skønne. Men de oplagte dressur ponyer til højere niveau, nej ikke lige frem.
Jeg vil super gerne prøve og ride noget højere dressur på en fjordhest eller en koldblod ( rigtig koldblod alla jyde, belgier osv. ). Og generelt ud og ride noget dressur.
Men må se hvad jeg falder for og ender ud med :o)
Drømmeponyen/heste - hvad er det for jer?