{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Drømmeponyen/heste - hvad er det for jer? {{forumTopicSubject}}

Hey med jer.

Så lige et andet emne om en som havde fundet drømmeponyen. Så tænkte jeg: Hvad er drømmeponyen for jer?

For mig har jeg allerede fundet drømmeponyen.

Jeg har en hoppe på 18 år som virkelig er fantastisk!
Har både sprunget og redet dressur for nogle år siden, men nu bliver det kun hygge,skovture og let dressur bidløst.
Dog har hun en masse energi i skoven, men det er altid til at styre - næsten smiley

I dag ville jeg lave lidt hygge og tage nogle billeder. Da vi gik afsted var det med kamera, godbider og bare codeo
Da vi var på vej tilbage blev hun lidt "bange"/ op hidset over det skur de har ude på deres fold ( Underlig hest alligevel ) jeg tager så fat i codeoen men kan mærke at hun bliver endnu mere op hisdet. I stedet for givet jeg slip og tænker at hun ikke skal være bange (Tror meget på tanketelepati. Viste hende, hende selv som begyndet at tage hoved ned mod jorden = rolig ) jeg gik bare frem uden at vide om hun var med eller ej, også gik hun ellers afslappede med. Da vi kom op på gården var der nogle piger som stod og kigger på os ( hesten gik løs og de havde ikke set mig smiley ) da de blev helt "Årh hvor er den sød!" fordi at hun bare gik fri og lyttede til mig..

DET er helt klart min drømmepony!

Hvad med jer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmeponyen/heste - hvad er det for jer?
Kommentér på:
Drømmeponyen/heste - hvad er det for jer?

Annonce