{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Pony kommer! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens! x)

Nu er der kun én time til at min nye pony, Madeleine, ankommer til dens nye hjem. Jeg glæder mig bare som en sindsyg, på at se hvordan de 4 andre heste tager imod deres nye medlem smiley Jeg er bare så glad! Hun er bare drømmeponyen, og om en time er hun min xD!

Lige til jer, som ikke har set mit indlæg fra nogle dage siden så er der lidt info om den smukke:

Hun hedder Madeliene og er 5 år gammel (hun har været tilredt i 3 måneder ca., grunden til at det blev så sent, er at hun har haft føl). Utrolig smuk; mørkebrun pels, med det flotteste hovede! Ingen staldfejl eller noget i den stil. Hun har løstsprunget 140 (: Jeg red både i skoven på hende den dag jeg prøvede hende, og sprang en okser på 50 (; Den klarede vi med bravour og hun sprang den nemt! Det gik også superfint i skoven, og hun er dejlig fremadgåene. Derudover er hun kåret med 8 i helhed (hvor de var MEGET vilde med hendes kønne hovede), og er en blanding af new forrest og araber. Men der er helt klart mest araber i hende, hvilket giver hende super egenskaber fra begge racer. I dressur har hun er super flot gang, og løfter benene højt.

Det er ret sjovt at tænke på hvad for en pony, som man er endt med. I starten var jeg på udkig efter en 8-9 årig pony, som ihvertfald kunne springe ret godt, og havde været til stævner osv smiley Nu er jeg så endt med min dejlige 5-årige unghoppe, som først lige er blevet tilredet! Men vi passer virkelig så godt sammen, og jeg er sikker på at jeg ALDRIG vil fortryde mit valg smiley

Jeg skal nok tage en helt masse billeder af skønheden når hun ankommer, og sætter billederne herind (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pony kommer!
Kommentér på:
Pony kommer!

Annonce