{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Min hest bryder igennem hegn? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et hegn hvor der både er træplader og stødhegn på. Min 7årig bøllehest har fundet ud af at hvis han sætter sit dækken imod hegnet, så får han ikke stød og knækker derfor træbræderne. Mine heste har derfor ikke været på folden i et godt stykke tid, da jeg også bor tæt på en vej. Skal jeg bare sætte mere stød i eller nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest bryder igennem hegn?
  • #1   1. jan 2013 du kan sætte et stødhegn længe oppe end dækkenet sidder smiley

• #2   1. jan 2013 Ikke pænt at sige men han trænger vist til et ordenligt rap af hegnet så han kan få lidt repekt for det igen. Kan jo også gå hen og blive en skrækkelig situation hvis han kommer på vejen.. Så enten sæt mere strøm på el lav det højere...

• #4   1. jan 2013 Ja, eller en lille metalkæde i grimen, og så op for strømmen.
    Tjek også, at der er strøm hele vejen rundt, og at der ikke er noget der afbryder strømmen. Eksempelvis kan træer, buske og højt græs aflede en stor del af strømmen.

Det er surt at skulle tage skrappe midler i brug, men alternativet er simpelthen for farligt for heste og omgivelserne.

• #5   1. jan 2013 Han er nemlig en rigtig bølle og han har engang før fået et ordentligt smæk og det hjalp i en to ugers tid og så var han på den igen. Jeg tror at jeg vil prøve med en lille metalkæde på grimen og så op for strømmen. Men hvis det ikke virker hvordan hænger du så lederne på dækkenet? For jeg tror at der skal noget hårdere til for at min bøllehest kan forstå det.
    Mange tak for forslagende dem vi jeg prøve for at hestene igen kan komme ud smiley

Kommentér på:
Min hest bryder igennem hegn?

Annonce