{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Min hest bryder ud... {{forumTopicSubject}}

Hej..
Ville lige høre om der er nogle der har nogle gode aktiverings forslag til min hest.. Hun har brudt ud af sin box de sidste to dage, og har spist tilskud hver gang.. Hun har smadret sin box helt, så vi kan ikke holde hende inde, og har snart ikke flere forslag!!!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest bryder ud...
  • #1   23. dec 2004 Bettetøzen:
    Har givet hende en bold.. Men er ikke sikker på at det er nok

Der må du ikke gå hen Simba:
    Hmm jamen problemet er at hvis hun skal stå i sin egen box så skal der sættes hegnstråd rundt på lågen ellers kan hun ikke holdes inde og det vil jeg simpelthen ikke være med til.. Det er dyreplageri..
    Og nu er hun kommet i en box hvor der er mure og træmmer hele vejen rundt, så hun slet ikke kan få hovedet ud, men der er bare ikke andet at gøre... Så hvis hun smadrer den har jeg virkelig ikke flere forslag

• #2   23. dec 2004 Stutteri Ny Amtoftgaard:
    Hmm hverken hø eller halm kan holde hende inde.. Hun bliver bare træt af det.. Er afprøvet..
    Og det med tråd vil jeg ikke være med til, skal hun sq ikke udsættes for.. Så vil jeg hellere sende hende hjem til hendes ejer igen

• #3   23. dec 2004 gi henne en sånn jolleyball...
    billigere verson av dette kan være å fyllekraftfor på ei flase å henge den opp i boksen til hesten.. hesten min elsker dette...

• #4   23. dec 2004 Hejsa det jeg nu skriver må du ikke tro er noget negativt men.
    Hvor meget mad får hun til dagligt?? får hun nok at spise.... Det er jo lidt underligt at hun reagere så volsomt ved lige frem at smader boksen.. Det kunne tænkes at hun måske ikke får nok mad/vitaminer mineraler..
    Men ellers en boldt, eller slikkesten evnt. med mineraler...
    Står hun i halm eller spåner? Får hun hø/warp??
    Mvh Pernille

• #5   23. dec 2004 hvist hun står alene, er hun nokk ensom, men hvist hun har selskap kjeder hun seg nok...

• #6   23. dec 2004 mitt første innlegg skal det stå flaske ikke flase

• #7   23. dec 2004 Sofie *14* K:
    Tak for dine råd, det vil jeg prøve og så vil jeg håbe det hjælper på hende!!
    Men hun står ikke alene, kunne jeg aldrig drømme om, men ja tror også hun keder sig...

Pernille S N:
    Det er skam helt iorden... Jo jo hun får skam rigeligt at spise.. !! Bare rolig, så det er bestemt ikke det, hun har bare alt for meget energi tror jeg.. Også selvom vi har redet en lang og lidt hård tur, så hjælper det ikke noget på hende overhovedet!!!
    Hun står i spåner og har fået wrap, men hun får halm nu, og meget, men hun gider ikke stå og æde hele natten, og hun har ikke brug for at sove særlig meget.. Når hun har alt den energi hun nu har

• #8   23. dec 2004 Sissel M:
    Har haft hende i et halvt år, så det kan ikke være det, sådan noget kan heste ikke huske!!

Stutteri Ny Amtoftgaard.:
    Jeg ved at der er mus, men de har været der længe, og hun har aldrig reageret på det før nemlig.. Så skulle undre mig meget hvis det er det.. Men var da værd at overveje.. Og mange tak

• #9   24. dec 2004 Hej igen
    Har du fået lavet en ordenlig foderplan til hinde? Jeg tænkte på at hun kunne for meget energi i fodersammensætningen?

Hvis hun kun får halm nu....... du burde måske hvis det er muligt give hinde Warp igen eller hø der er ikke noget i halmen... + mange gange hvis de har fået Warp en gang og så lige pluselig at der kun er hø/warp så "stræker" de.. De gider ikke rigtigt at æde det og finder nogle gange på andre unoder som at bryde ud "S" Selvom at det ikke er sjovt.. Men prøv at give hinde noget af det igen.. For har du haft sat hinde op i foder efter at du har haft taget warpen fra hinde?

Mvh Pernille
    GLÆDELIG JUL..

• #10   24. dec 2004 Ja hun er blevet sat op i foder efter hun ikke får wrap mere.. Hun står hos en dyrlæge, som har speciale i heste, så hun har meget styr over alt det der... Mange tak...

Også glædelig jul til dig da

Kommentér på:
Min hest bryder ud...

Annonce