{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

God opførsel på tur {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ud at ride tur på min 5-års i dag kom jeg til at tænke på hvor nem han dog er er at have med at gøre.

Han har haft to fridage efter stævne og så ud på en times skovtur i dag. Lige så nem som alle andre dage var han. Han går lige så fint af sted for en hel løs tøjle i skridt og og lige ud indtil han får andet at vide.
Han kigger nysgerrigt rundt, men bevarer et jævnt tempo og følger stien.
Han havde en kort periode for noget tid siden, hvor han mente, at han skulle bestemme hvilken vej vi skulle ride, men det er helt ovre.

Det jeg mener er bare, at der er så mange der har problemer med deres heste. Nogen kan ikke gå alene, nogen stikker af og nogen er bange for alt.
Men ikke min lille mule smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God opførsel på tur
  • #1   27. nov 2012 Jeg har heller ikke nogle problemer med min 4 års, han er virkelig en nem unghest med et perfekt hoved. Dog har jeg endnu ikke prøvet at ride ham på tur alene, men det er da klart noget der skal afprøves på et tidspunkt smiley

• #2   27. nov 2012 det minder mig om min dag, jeg tog vores gamle hoppe, på tur. for at styrke mig selv efter jeg er blevet lidt skræmt over nortans energi.
    det var helt underligt at sidde på en hest, som bare går. uden at kigge, hoppe eller lave ballade. det var helt afslappende og jeg nød det ligeså meget som hesten gjorde.
    det er længe siden jeg har slappet så meget af på ryggen af en hest. smiley

• #3   27. nov 2012 Har heldigvis også en 4 års der både kan ride ud alene og som er rimelig kold overalt. Lidt kylling har man vel lov at være. smiley

Han kalder en del når han er alene ude, men ingen panik. smiley

• #4   27. nov 2012 Det lyder da dejligt! smiley

Havde også en periode på min, hvor intet kunne lade sig gøre. Men nu kan jeg også skridte roligt af sted over stubmarken, uden så meget som en lille muskelvibration. Før i tiden havde hun fløjet over marken i panisk galop for at komme hjem.
    Så bliver man også lidt stolt. smiley

Kommentér på:
God opførsel på tur

Annonce