23. jan 2007 Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Latterlig opførsel {{forumTopicSubject}}
*Undslyld, teksten er lidt lang, men det går mig VIRKELIG på lige nu. Så nu skal det bare ud! Hehe*
Jarh, det starter faktisk allerede tirsdag,hvor min veninde- lad os kalde hende Sofie - har sidste eksamensdag og SKAL have minimun 4 for at blive student. - Stort pres fra start, og hun klarede den ikke :s. Det er ikke så fedt for hende - kan jeg godt se og fortæller det kun til nogle få. Incl. mig. Vi beslutter at holde lav profil, og køre videre som om hun er blevet student.
Så onsdag, hvor jeg bliver student (TILLYKKE TIL M IG! Hehe) skal vi til Galla ude på vores skole. Sofie tager med, og ar er godt. De andre fra klassen bliver ved med at spærge mig om Sofie er blevet student, og jegfastholder, at DET ER HUN! Men det er hårdt, når der står 4 mennesker og siger, at hun ikke er - for de havde jo regnet den ud.
Nåh, men mens jeg taler med disse andre passerer en anden klassekammerat - lad os kalde hende Line - og hun hører tingene halvt.
Så fredag, er det tid til lastbilkørsel, og Sofie tager stadig med som om hun er student. Har hue på og det hele.
Men under turen synes Line at hun vil fortælle at hun havde hørt MIG sige til de andre, at Sofir ikke var blevet student.
Hvilket Sofie så fortæller til 4 andre tøser i lastbilen, så jeg bliver frosset goddt og grundigt ude. Den ene kommer så hen til mig og spørger hvad jeg har gang i, og jeg forklarer, hvad der er sket. Hun forstår, og bliver god igen.
Jeg prøver at tale med Sofie om det, så hun kan komme til at vide sandheden. Hvilket hun ikke rigtig er interesseret i.
I stedet fortæller hun drengene, at jeg tilsyneladende skulle have kaldt hende for Fede bag hendes ryg, og en af drengene kommer og spørger mig herom. - Må igen forkolare mig ud af den og han godtager det.
Synes virkelig hendes opførsel er dybt godnat.
Helt ærligt, i stedet for at starte diverse rygter og bagtaleri kunne hun da komme til mig og rede trådene ud. Hallo tøsen er sq da 19 år man.
Eller er det mig som er galt på den?
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
jul 2006
Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
Det er dybt godnat, og fejt.
*suk*
Det er så irriterende sådan noget!
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Ville bare lige have lidt anerkendelse. I kender jo self også kun historien fra min side.
Men blev bare dybt forarget over at en nærmest voksen kvinde kan finde på sådan noget.
Har også fundet ud af at jeg ikke kan stole på hende. Havde fortalt hende om min abort og bedt hende holde den "hemmelig" da jeg synes det var lidt småpinligt. Men det har hun så ikke taget til sig :s
Men nu skal jeg ikke også begynde med mudderkastning. Synes bare det var træls
jul 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.219
Virkelig barnligt
Tillykke med huen!
jan 2007
Lena: Jo tak! Er også meget stolt!
Malene: Joh, det har hun. Jeg fik aborten 2006, og her for ca 3-4 mdr. siden fortalte jeg til min klasse at det "var sket". Da vi havde et projekt om "Det gode liv" i religion, og havde i denne forbindelse om abort. Så jeg synes det var oplagt.
Men "Sofie" havde allerede fortalt det til et par stykker fandt jeg ud af forleden.
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
jan 2007
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
jan 2007
Latterlig opførsel