Truende breve {{forumTopicSubject}}
Jeg har efterhånden oplevet nogle gange at folk er MEGET på nakken af hinanden herinde og er rystet over folk's opførsel.
Bla. hvis jeg ser en hest, fotoalbum, video eller hva det måtte være. Så skriver jeg MIN mening om hva jeg ser, og naturligvis på en ordentlig og forstående måde.
Men det er der åbenbart mange der ikke kan tåle.
Og en, to, tre så har man fået 2-4 beskeder fra vedkommende's "venner" med, hvor latterlig man er at høre på og sviner en TOTAL til fordi man har sagt sin mening.
Jeg syntes ikke det kan være rigtigt at 9-17 årige piger (som det ofte er) svinger rundt med så store ord, og tror de er så smarte og store.
Jeg er rystet over folk herinde, meget!!
Andre der har oplevet dette, eller bare mig?
Men ikke mindst - Glædelig jul.
aug 2007
Følger: 21 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 839
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
mar 2007
Følger: 517 Følgere: 521 Heste: 6 Emner: 95 Svar: 1.213
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 63 Svar: 708
Og glædelig jul til dig også og alle jer andre
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 585
Ingen kan rigtig tåle at høre andres mening, medmindre det er sukkersøde beskeder..
Jamen altså... helt til grin.
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.541
Jeg fik for 2 uger siden, en PB hvor der stod:
Din klamme Luder, Rend mig i røven....
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 191
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 750
Bla bla bla ja der er sgu mange flabede personer herinde, men hvis de skal blæses ud i forum hver eneste gang, så står der sgu snart ikke andet.
aug 2007
Følger: 21 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 839
Har dog også alt for ofte set folk fare op over ingen ting, man bør da altid passe på hvad man siger, men nogle bør måske også lære udtrykket : Ind af det ene øre og ud af det andet. De vil jo få problemer senere i livet hvis de ikke kan tage en smule kritik..
Man kender jo heller ikke folk personligt på HG (i hvert fal ikke dem alle) s syntes det er latterligt de vil gå dem sådan på.. Barnlige vil jeg kalde dem der får alle deres venner til at skirve hadene deskeder til en, klar dine problmer selv! Især når det er sådan noget
Stavefejl var gratis
sep 2007
Følger: 127 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 157 Svar: 709
jul 2005
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 643
Helt helt ærligt..
Så syntes eg fjordheste er noget nær de grimmeste heste i verden.. næst efter arabere og travere.. Ved godt jeg træder halvdelen af den danske hesteverden over fødderne nu.. men det er nu en gang min mening..
Jeg har også set et fjordhest starte en MB1 til et distriksstævne en gang.. så de kan jo godt, det er ikke det der er problemet.. har også set en fjordhest springe 150. så de kan oogså sagtens springe.. men JEG syntes personligt at de er grimme og dumme og udulige, næst efter arabere og travere..
Sorry to say.. Men så er der også nogen der syntes at Jupiter er et stort skrummel, og at den bare er klam at se på.. Men som sagt ville verden være et ufatteligt kedeligt sted at leve hvis alle var ens..
Og er snart træt af at folk med fjordheste, arabere og travere laver indlæg hvor de spørger hvad andre folk har imod deres heste.. Som sagt er alle forskellige og har hver sin smag, derfor kan man ikke lide de samme heste..
Bare bare fordi fjordheste, arabere og travere ser bare en smugle godt ud og kan bruges til noget..
Fjordheste: Det er fanme de bedre børne ponyer og all roant ponyer!
Arabere: De der sgu da kønnere end nogen af dine :| Og er det bedste til dressur
Travere: Har pisse meget talent inden for en sport som ingen af dine vist har? Også er der fantísk nogen travere der aldrig har set en trav bane..
haha den fik jeg for en kommentar i et forum om travere eller sådan noget ej men hvad sker der?? det over stregen har eg skrevet og så fik jeg lige et svar som pb efter mit indlæg
jul 2005
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 643
Atrid.. hvorfo9r skriver hun at min ikke kan finde ud af dressur ??
Syntes bare det er for meget at få sådan en besked når man har srkevet sin mening i et indlæg..
Truende breve