21. jan 2010 Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 175
Meget positiv over hestemassage!!! :o) {{forumTopicSubject}}
Ja så har min lille hest fået massage for første gang, grundet at han under ridning begyndte at virke ret stiv på venstre volte og da han i højre galop blev ved med at changere eller lave krydsgalop. Så jeg besluttede mig i søndags for at nu skulle det prøves.
Har aldrig før haft en massør ude til en hest, men må indrømme at jeg er positivt overrasket. ALDRIG har jeg set min hest nyde noget så meget som det her, på trods af at han havde nogle spændinger der gjorde rigtig ondt, så strålede det bare ud af ham at det var enormt dejligt.
Så nu er jeg meget spændt på om jeg kan mærke nogen forskel i ridningen og hvis, så skal han helt sikkert have en tur hver anden måned fremover.
Ville bare lige dele min oplevelse med nogen, blev nemlig så glad indeni over at jeg havde besluttet mig for at han skulle forkæles lidt! Så nu er jeg stor tilhænger af at hesten skal have massage!
dec 2009
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 328
Det var lige præcis det samme min pony gjorde (stiv på venstre volte og i højre galop changere eller krydsgalop). Så jeg fik også en hestemassør ud.. Og det hjalp!
jan 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 175
Er godt nok bare spændt på at skulle ride ham, om jeg der kan mærke nogen forskel. For kunne sagtens se at det hjalp udfra hvad hun beskrev for mig.
jan 2010
Følger: 644 Følgere: 720 Heste: 5 Emner: 69 Svar: 481
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
jan 2010
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Super dejligt, håber at tingene hun kom ud for er forsvundet når du skal ud og ride :o)!
Men jo, jeg tror mange stadig har indstillingen " den skal bare ride igennem/den er fræk/den skal bare bøjes af/det skal bare trænes " til tingene, kombineret med at det måske er uvidenhed, at folk ikke ved at der findes det til heste?
jan 2010
Krikken: Det håber jeg godt nok også, kunne i hvert fald være dejligt hvis det bare var det der skulle til Tror jeg desværre også at der er rigtig mange der har den indstilling, efter i dag synes jeg det er en skam. Min skal i hvert fald forkæles med massage engang imellem fremover
maj 2010
Følger: 52 Følgere: 44 Heste: 6 Emner: 46 Svar: 203
Hvem havde du ude?
jan 2010
Jeg har haft hende her ude: http://lock-hestemassage.dk/hestemassage
Hun brugte en time på at give ham massage og til sidst hjalp hun ham med at strække ryggen ud..
Kan klart anbefale hende, hun var god til at forklare hvad hun gjorde og hun havde et rigtig godt tav på min hest. Han er lidt en en-mands hest, som normalt ikke er så vild med fremmede, men hende her var han da bare lige helt vild med, så næsten ud som om han gav hende et kram med sit hoved lige på et tidspunkt, for ligesom at sige tak
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Min var et muskelbundt, fik jeg at vide. Var bange for, om hun var spændt, men nej.
jan 2010
Der hvor jeg står er der ikke mange der benytter sig af en massør, hvilket efter min mening er en skam..
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Domi skal også snart have en omgang (:
Meget positiv over hestemassage!!! :o)