Fodring på tynd hest..? {{forumTopicSubject}}
Som overskiften siger handler det om fordring på den kære Stjerneskud..
Hun er ret tynd, men det er bare ikke til at få hende til at tage på.. Og det kan altså godt være ret frustrende, når hun taber sig i stedet for at tage på..
Her fra næste måned vil hun komme ind og få foder (hun står pt. på døgnfold, og æder hele tiden..)
Når hun kommer ind vil hun blive fodret med hel havre og noget tilskud jeg ikke kan huske navnet på.. + at hun så vil få noget klid..
Men er der nogle der har nogle gode råd til hvad man kan fodre med, som samtidigt sætter sig og gir hende noget mere energi? Da det jo er ret synd at hun går og er så tynd..
Gode råd modtages med kyshånd..
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.231
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Her når vinteren træder ind kommer der så også wrap med i hendes foder ration.. Men tror da at jeg vil prøve det der green power lucerne.. Synes jeg har hørt en del gode ting om det..
aug 2004
Følger: 50 Følgere: 47 Heste: 6 Emner: 14 Svar: 25
Jeg har selv en fuldblods hoppe som til tider ikk vil spise eller tage nærring af det hun spiser der fik vi dyrlægen ud og han gav hende en indsprøjtning b vitamin og vi skulle efterfølgene give hende blue horse`s b-express og olie, hø, lucerne og meget gerne melasse og majs..
Men få en snak med din dyrlæge han kender du lige præcist din hyp. og få selvfølgelig tjekket tænder og orm
håber du kunne bruge det
Knus Anja
Fodring på tynd hest..?