{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gangs Føl?:-)
  • #1   26. sep 2012 Det kommer da helt an på, hvad du vil med hesten? Det er svært at vejlede dig i race, når vi ikke kender dine ønsker:-)

• #2   26. sep 2012 Hmm, du kan jo købe en oldenborger. De skulle være meget rolige, og gode i sindet. smiley Min mor har redet en oldenborger til og har max redet den 10 gange, den har allerede gået tur, sprunget 30-40 cm, lært at gå til bid, og kan næsten dreje i galloppen! hun skal til distance med den i weekenden. Den har været meget nem, og han er SÅ sød. Det er en god race at starte ud med smiley
    - Scott blev redet på cykelstien og udsat for 2 motorcykler med 160-70 km/t.
    Han kiggede men sagde intet smiley

• #3   26. sep 2012 Altså jeg er spring og tur rytter!:-)
    Og det skal helst være en pony og starte ud med!:-)

Da jeg har haft lånt en fjordhest til tilridning men var for stor en mundfuld i ridning!:-)
    Da de jo er stærke!:-)

• #4   26. sep 2012 Så helst en lære nem pony smiley

• #5   26. sep 2012 Syntes du er lidt ung til at købe et føl.. Der ligger monster meget ansvar i at få et føl. Det er bestemt ikke et piece of cake. Der er opdragning, rigtigt foder og SÅ meget mere.

Jeg syntes bestemt, uden at kende dig, at du skal vente et par år, til du har mere erfaring smiley

• #7   26. sep 2012 Anne har helt ret! smiley

Men hvis du vælger fl alligevel, ville jeg vælge haflinger eller tinker nok, da de er koldblods, med rigtig gode hoveder og meget tålmodighed og godmodighed! Og så er de også meget trofaste, nemme at fodre og passe (man skal dog være ekstra obs på forfangenhed og mug), rolige af sind, nervefaste, men tendens til stædighed smiley
    Nogle dejlige racer at arbejde med, og bestemt ikke dovne, hvis de bliver redet rigtig fra start af smiley

Kommentér på:
Første gangs Føl?:-)

Annonce