Problemer med tænderne... {{forumTopicSubject}}
Min kære hest desværre nogle tandproblemer...
Vi har faktisk lige haft dyrlæge end ikke mindre end én uge siden. Dyrlægen raspede tænder og ordnede nogle andre ting. Da han skulle ordne hans højre kæbe kunne man tydeligt se, at der var noget der gjorde rigtig ondt. Det skal lige siges at han var godt og grunddigt bedøvet, men alligevel kunne han formå at kaste med hovedet og mase sig selv op ad væggene. Min dyrlæge endte så med, at ordne det ømme stykke med en fil.
Mit problem er så nu, at han stadig foretrækker at spise i den venstre side af munden. Man kan ligefrem se, at han prøver at skubbe maden hen i venstre side!
Det skal lige siges at han gjorde der før han fik ordnet tænder, men det holdte op ca. tre dage efter dyrlægen havde været der, men nu synes jeg det begynder at komme tilbage igen...
Håber i har nogle råd
Mvh. Emilie
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
Hvis det bliver ved med at gøre ondt på din hest, skal der selvfølgelig dyrlæge ud til den igen, men hvis jeg var dig, ville jeg se om der ikke var en dyrlæge i området, der havde noget speciale i tænder, og så få den person ud i stedet for.
aug 2008
jun 2011
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 158
aug 2008
jun 2011
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 158
Problemer med tænderne...