Heste-mennesker {{forumTopicSubject}}
Tror I egentlig, folk tænker over, hvor meget det kan såre at sige diverse om andres heste?
Jeg siger aldrig selv noget, af den årsag. Folk kan faktisk knap nok få mig til at sige noget dårligt om deres hest, selvom de spørger direkte. Det er jo ikke min hest, folk holder hest på 1000 måder.
Medmindre noget er direkte dyrplageri, har vi samme "regler" som når man ser et barn blive behandlet på en måde, man ikke selv ville gøre - altså man har ingen rettigheder, medmindre der er mishandling.
Jeg undrer mig bare over, folk synes det er direkte sjovt at falde på halen over, ens hest ex. har en stor mave. Ja, min hest har - og tro mig, stod det i min magt at have noget af GUDs evne, ville jeg trylle den væk.
Men hvorfor er det direkte sjovt?? Og at sige det hver gang man ser ejeren??
Altså jeg kan jo godt huske, de sagde det sidst? Synes de mon, de har et ansvar for at fortælle alt, de ser? "Se, der er en fugl" også??
Det er faktisk ikke en anklage, klart er jeg møg træt af det, men kunne jo bare flytte stald, har kun været i EN stald før, hvor det er så slemt. Men undrer mig faktisk virkelig.
Jeg går da heller ikke hen og griner af, "nøj, din hest er grim" (det siger min kæreste, jeg skal sige til dem., hehe), eller "pudser du aldrig dit udstyr", eller sådan noget.
Er folk virkelig så forskellige? Hvorfor har nogen behov for at gøre nar , og andre som mig, ikke har?
1. Jeg er klar over det
2. jeg kan ikke gøre noget ved det, men var jeg GUD, ville jeg naturligvis trylle hendes oppustethed væk.
Jeg har selv lignet en gravid pga. oppustethed i øvrigt, gennem mange år. Ligger kun lige ind i normal-BMI, så er ikke fed.
feb 2012
Følger: 18 Følgere: 26 Heste: 5 Emner: 192 Svar: 1.195
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Jeg tænker at det er sjovt pga. måden du måske reagere på - lidt som med små børn/teenagere der bliver ved med at drille, eller søskende.
Det gøres pga. reaktionen :o)
sep 2009
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 69
Jeg har hest i privat stald nu, hvor vi hjælper hinanden og rigtig hygger os (det er ved venner)
Håber på det bedste for dig
feb 2012
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.449
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.017
Jeg har heste hjemme, og sikken fornøjelse. Selvfølgelig kan man til tider savne det daglige selskab i stalden, men det er absolut at foretrække.
Som din kæreste foreslår så synes jeg du skal give et modspil, dog i en lidt mere moden tone. Næste gang nogen kommenterer det på din hest, så sig "Jeg har hørt det første gang, faktisk også anden gang og nu er det tredje gang du siger det - jeg har forstået det du siger, men jeg synes ikke det er sjovt. Hverken første, anden eller tredje gang."
Små mennesker er der nok af. Vær glad for du ikke er en af dem
Heste-mennesker