{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Ridecenter - hestene falder til ro, trods stort sted? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Hvordan kan det være, alle hestene på det ridecenter, jeg er, falder til ro?

Min gamle hest falder altid til ro på store steder. Hvorfor? Der er larm, folk, der cykler rundt, står på skateboard, løber, traktorer frem og tilbage hele tiden.

I de små stalde jeg har været, har hesten kigget som om, der var spøgelser, selvom vi var inde i stalden, som var rimelig "lyd-tæt".

Det er som om, jo mere der sker, jo roligere er de?

Man plejer bare at sige, små stalde giver mere ro, men ikke for mine i al fald?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridecenter - hestene falder til ro, trods stort sted?
  • #2   1. sep 2012 Hmm, Vores har aldrig været godt tilpas på ridecentre eller hvor der er mange mennesker. Snarere tværtimod blev de mere og mere urolige.

    Nu er vi så flyttet og har dem hjemme. Vi har 10 heste på stedet og de er blevet utrolig rolige! Men her er så også meget stille!

    Flere af mine unge heste er modnet meget!

    Så tror det er meget forskelligt.


  • #3   1. sep 2012 Min gamle hoppe på 18 år, flyttede jeg fra et okay stort sted, til en mindre hyggelig stald, dog med mange ungheste som hun går og opdrager lidt på.

    Der hvor vi stod før, var hun meget rolig, men også en "gammel" hest at se på.
    Men efter vi er flyttede er hun virklig levet helt op! og er vildt frisk at se på.

    Tror også det har noget afgøre med at det gamle sted, skulle hun passe på alle de andre hopper, hvor nu går de blanede og det er mere drengende som passer på de gamle og svage smiley (Vi har en super hamonisk folk, som passer på hinanden, dog med lidt slås kampe)

    Tror det er meget forskelligt fra hest til hest.


Kommentér på:
Ridecenter - hestene falder til ro, trods stort sted?

Annonce