{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Ridecenter {{forumTopicSubject}}

Ville meget ger høre jeres mening.
Jeg har mine 2 heste opstaldet på et ridecenter, hvor de tilbyder fuld pasning dvs, de lukkerr ud og tager ind, foder 3 gange daglige, muger og giver hø/wrap.
Nu har jeg stået der ca 13 måneder og det er sket 25 gange a de har glemt a foder den ene a mine heste, de har glemt a lukke dem på fold eller tage dem ind, samt de har glemt a muge eller give hø/wrap.
Nu har jeg så valgt a flytte mine heste, og sige min mening om stedet.
Men nu blir jeg simpelhen bare svinet til a hende der ejer stedet, hvilket jeg ikke synes er fair, da det jo er hendes personale der ikke har passet mene heste som de lover.
Samt de for 1 uge siden fortæller de er løbet tør for wrap, så nu går alle hestene over på hø.. hmm.
Kom gerne med din mening til dette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridecenter
  • #2   22. mar 2010 Jeg havde også flyttet hvis det var mine heste.. mest pga det med at de "glemmer" en masse ting.. det må bare ikke ske.. en enkelt gang med en god forklaring kunne tilgives hvis stedet var godt.. men ikke igen og igen..
    Dog tror jeg ikke der sker noget ved at skifte fra wrap og over på hø, hvis høet er god kvalitet.. det har jeg måtte gøre da min blev syg i maven af wrappen.. det havde tilgengæld været farligt hvis det var modsat..
    Hø er jo ikke dårlige at give dem end wrap.. faktisk bedre hvis kvaliteten er god.. så det kan jeg ikke forstå du har et problem med..


  • #3   22. mar 2010 Jeg har et problem med wrapen idet min pony er svær a foder på, og kan kn holde den i pæn foder form hvis den få wrapen.
    Og så betaler jeg mange mange penge for opstaldning, så synes det ville være på sin plads a der var wrap året rundt, da det er det de tilbyder i deres annonce..


  • #4   22. mar 2010 Jo selvfølgelig hvis de lover det og din pony har brug for de ekstra kalorier i wrappen kan jeg forstå du vil have det..

Kommentér på:
Ridecenter

Annonce