{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

hænder sidder forkert.. {{forumTopicSubject}}

.. tit når jeg kigger rundt inde på forskellige profiler, ser jeg tit, at mange sidder med hænderne forkert...

enten er de for langt nede, eller også, så rider rytterne, med så lange tøjle, at de sidder med hænderne inde i maven på sig selv...

Jeg siger ikk et jeg ikk selv gør sådan, for jeg red også med hænderne lavt engang, men det gør jeg heldigvis ikk mere....

hmm.. tja.. jeres mening til det.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hænder sidder forkert..
  • #1   21. okt 2006 Altså menner du det sidder for højt i luften? eller at de skal højer eop?? forstår ikk dit spørgsmål:S

  • #2   21. okt 2006 jeg synes dte er okay, når man bare hygger rundt, men sid dog lige ordentligt, når I træner dressur, og rider stævner..

  • #3   21. okt 2006 er totalt enig, se evt et billede ved mgi hvor mine arem ligsom æbnger i luften..
    mden ine ridelære, min mor og andre har sagt at lige fra begyndelsen harjeg haft en naturlig og god opstilling(feks sanne med gårdens tjess)

    billedenr kommer nu


  • #4   21. okt 2006 Natasia:

    Manges hænder sidder helt nede på siden af sadlen, eller er nede og røre sadlen.. de hænder , de skal op.. de skal slet ikk sidde så langt nede....

    så jeg mener at de skal højere op...


  • #5   21. okt 2006 Det mest forfærdelige er at folk lære det altså forkert mange steder, også får man dumme vaner, jeg har lært det forkert fra starten! Skide irreterne

  • #6   21. okt 2006 nr 6

    haha grineren, men dervar stor koncentration

    eller billede 5 det er et billede af min normale opstoilling


  • #7   21. okt 2006 Jeg selv har haft en del problemer med at holde hænderne rigtigt smiley

    Men jeg synes efterhånden jeg er blevet god til at holde dem på højkant, og husker mig selv på det når jeg rider - sidste stævne fik jeg syv for rytter om kommentaren at mine hænder sad flot smiley


  • #8   21. okt 2006 nogen rider sådan og det blir en vane hvis man ikk får ordenlig undervisning.. og så sidder man også sådan til stævner.. har selv siddet med dem forkert engang men det er rettet efter jeg fik ny underviser.. man tænker ikk selv over det

  • #9   21. okt 2006 så en til springstævne idag: når hun spran rewjste hun sig op i sadlen som en lodret ping, og så hendes hænder fuldte med op!!!!!!! what?????

    rid dog ordneligt og hvis hendes hest ikk gjorde som hun ville så savede hun den ned til brystet!! æav av stakkels hest og dem der var med mig inkusiv mig sagde, gid den hest smider hende af en dag! f*ck hvor var hu led ved den og det værste err at hun havde to-tre heste + hendes lillesøster gjkorde det samme(nær så slemt) og de havde tja 3-4 heste i alt

    hun fik en anden gang jeg så hende en advarsel af dommeren fordi hun red sådan! og hun er måske 14-15 og har redet en del tid ser det ud til!


  • #10   21. okt 2006 Det jo Forskelligt hvordan man lære at ride. men mine hænder sider lige over sadlen , og så vidt jeg ved sidder de korrekt ikke?, har i værtigfald fået at vide ejg rider meget meget blød hånd! så hiver ikke hesten i munden;)

  • #11   21. okt 2006 *PHS*

    der er os mange som ikke er.. de fleste jeg ser herinde, har redet i minimum 1-2 år, men sidder stadigvæk af HT..

    det er sådan noget man skal lære fra starten af.. bedre håndstilling = bedre opstilling


  • #12   21. okt 2006 maiken..

    jeg synes du ser ud til at sidde godt med hænderne, du skal bare vende dem mere op, som om du holdte et glas vand i hånden, istedet for at vænne dem vandret.. og lidt stramere tøjler, vil måske se lidt bedre ud.. eller synes jeg du holder dine hænder flot...


  • #13   21. okt 2006 jeg får meget ros til undervisning..

    synes jeg os er vigtigt at man får, så man føler at man kommer videre og gør noget godt..


  • #14   21. okt 2006 Nete G: ja, self. skal man os blive rettet på, men det nu os vigtigt at man så får afvide, når man gør noget rigtigt...

  • #16   21. okt 2006 Milla: det er rigtigt..

    men dem der passer til sin hest størelses mæssigt, de kan godt side ordentligt..


Kommentér på:
hænder sidder forkert..

Annonce