{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

ting der starter ud som en rigtig god ide, meeeen {{forumTopicSubject}}

kender i det at man synes selv man har fået en genial god ide, ja det kunne bare ikke være bedre, men når man så fører den ud i livet bliver det bare slået til jorden, eller går helt galt.
Jeg har flere gange fået disse geniale ideer, som bare overhovedet ikke har lykkes, og tænkte det kunne være sjovt at dele dem med jer, og i evt også kunne dele jeres mislykket geniale ideer.

Min første geniale ide startede med da jeg var med til at tilride en hest, hvor det gik udover alt forventning, så den ene dag tog jeg en paraply med på ryggen af hesten, da den var meget nervefast, hesten sagde intet til paraplyen, men da jeg valgte trav som gangart meldte der sig et problem, nemlig vindmodstand i paraplyen, og inden jeg nåede at få stoppet hesten eller smidt paraplyen blev jeg revet af hesten pga paraplyen, en ide der var helt vildt genial i hovedet, men ikke rigtig lykkes i virkelighed.

Jeg er også blevet klogere angående at holde mark, da jeg for noget tid siden var med til at hjælpe en veninde der havde lejet 2 ha jord til hendes heste, dog skulle vi slå græsset inden hestene blev lukket ud på det, og da vi ikke rigtig kunne leje nogen landbrugsmaskiner til det da det var for lidt jord til de gad at kører ud med maskiner.
Vi fik denne gode ideer at vi da bare kunne slå græsset selv med almindelige græsslåmaskiner, efter 6 timer gav vi op og måtte derfor bare hegnet græsset ind i mindre folde.

jeg har sikkert lavet flere genial og ikke så geniale ting, men det kunne være sjovt at hører jer andre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ting der starter ud som en rigtig god ide, meeeen
  • #1   11. jul 2012 da jeg var mindre,meget mindre! ville jeg engang redde en fugl, der var fløjet ind i et vindue.. problemet var bare at fuglen altså var død, hvor jeg dog mente den ville vågne igen. jeg havde lavet en kasse til den, med noget stof så den kunne få varmen, osv.. og jeg kunne slet ikke forstå hvorfor min mor ikke ville have den i sit hus smiley det fandt jeg dog ud af, da det begyndte at lugte heeelt vildt..

• #2   11. jul 2012
    Det virkede som en rigtig god idé at tage en jorde tur på Maja sammen med Tulle ved siden og mig oven på i jogging bukser.
    Det havde også været en fin tur og de to kunne sagtens følges ad - Tulle er shetlænder og tager små skridt, Maja var lettere dovent anlagt.

Jeg havde bare lige glemt at når Maja kom til en bestemt mark så var hun smuttet, det var jordetur der ud af for fuld udblæsning. Så da jeg lagde ben til skred hun, forsøgte at få Tulle med men kunne jeg ikke.
    Så Maria landede på røven i stubmarken fordi hun ikke gav slip på Tulle ( håndponyen ).

Virkede som en god idé - var det ikke..

Dog løb Maja ikke særligt langt og stoppede op og gloede på mig 50 meter væk og Tulle fattede absolut bjælle..

Også var joggingbukser ikke en god idé - AV hestehår stikker igennem når der ingen sadel er på.

• #3   11. jul 2012 Hahahah, hvor jeg dog flækkede af grin! xD
    Jeg har haft mange gode idéer, men synes ikke lige umiddelbart at jeg kan komme på nogle smiley

• #5   11. jul 2012 Dem har jeg også lavet utrolig mange af, kan faktisk ikke lige komme på en af dem, men følger lige med. smiley

• #6   11. jul 2012 Ca. midt i denne video med Mclean er der en, der forsøger "tilvænning" med at ride med et stykke plastic på hesten. smiley

http://www.youtube.com/watch?v=fp0QYfYBnq4&feature=related

Heller ikke så smart. smiley
    Jeg får tit geniale ideer, som heller ikke altid er så smarte, kan bare ikke komme på et godt eksempel pt.

Jo, forleden ville jeg vænne min plag til en plastic-snor der hang i ridehuset. Det gik fint, lige indtil jeg ville hende en godbid som belønning, og derfor SLAP snoren, endda ret hurtigt, så den viftede op og ned, og havde en høj lyd.

Det var lige før, det gik over i "flooding": smiley

• #8   11. jul 2012 Åh ha nogle af dem må man da godt nok lige smile af smiley

• #9   11. jul 2012 Min venindes far avler shetlændere, og forrige vinter var det jo en vildt god idé at hoppe op på dem og ride rundt i sneen.
    Eller hvad...? Jeg havde joggingbukser på, og så bare grime og træktov. Min veninde siger at de her to ponyer er tilredet. Fint... Det ender med at hesten har kurs direkte mod hegnet, men drejer fra. Så jeg lander ned i sneen, og min veninde kunne på ingen måde se mig før jeg sætter mig op smiley

• #10   11. jul 2012 Mig og min veninde troede at vi bare kunne gå over isen ude ved hestene, da vi var derude og skøjtede midt på den lille sø, i gummisko og ridetøj ville min hest og hans ven med, og lige så snart de satte hovene 10 cm. ude på den flækkede den hele vejen igennem, og vi løøøøøøøb ind, men resulterede i at vi begge faldt og blev våde. smiley

Kommentér på:
ting der starter ud som en rigtig god ide, meeeen

Annonce