{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Små ting der irritere dig? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg sad lige og tænkte over hvilke ting der endelig irriteret mig og måske andre? smiley

De ting der irritere mig:
Når folk siger mig og ?? Istedet for ?? Og jeg.

Folk der ikke starter enten sætninger med stort bogstav eller starter navne med stort bogstaver.

Jeg bliver irriteret over hvis lyden på fjernsynet ikke står på et lige tal.

Folk med Mange smiley'er.

Og mange andre ting som.

Hvad irritere dig/jer? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små ting der irritere dig?
  • #1   25. sep 2013 Når folk skriver ''begrund af'' - det hedder altså (i mit hovede, i hvert fald) PÅ GRUND AF (pga.!) smiley lol. Bliver ikke irriteret, studser bare lidt smiley

• #2   25. sep 2013 Når folk ikke kan kende forskel på ligge/lagt og sidde/sat -.-

• #7   25. sep 2013 Maria: ja, det kan også virkelig være i irriteret.

Jeg kan også blive vildt irriteret hvis folk staver hele mit navn forkert... JoseFine GulDberg og ikke JosePHine GulLberg... Det kan jeg blive så irriteret over smiley

• #9   25. sep 2013 Når kvinder mokker over mænd ikke kan slå brættet ned, hold nu kæft, du er da gammel nok til at slå det skide bræt ned!!!

• Michelle
    Michelle Tilmeldt:
    aug 2013

Heste: 1 Emner: 3 Svar: 25
    #10   25. sep 2013 Børn som bliver ved med at stirre på én!

• #11   25. sep 2013 Eeej ja den med smasker, der kan jeg virkelig blive så irriteret så jeg går.. smiley

• #14   25. sep 2013 Folk der siger "Youtjube"...

Eller folk der tæller "One, Two, Tree" på engelsk, ARG! THREE!

Eller folk der skriver: "I raped the presents"...Raped? Really... I think you WRAPPED:..

xD

• #15   25. sep 2013 Når folk kentager sig selv
    Når folk tror man svare hurtigere ved at ringe/skrive flere gange

• #16   25. sep 2013 Ej jeg jeg kan også bare blive så irriteret over når folk har set ens besked på facebook og de så ikke svare tilbage...

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #17   25. sep 2013 Når folk ikke kan se realistisk på ting, og derfor flipper totalt ud.

Når folk tager 3 dæt håndvægte, selvom de lan skal bruge 1 sæt.

Når ens næse er helt tilstoppet -,-

Når ens kæreste snorker xD

• #18   25. sep 2013 Dårlig internetforbindelse - jeg bliver idiot af det smiley

• #19   25. sep 2013 Jeg kan blive såååå irriteret over en måde at hoste på!
    Eller om morgenen bliver jeg irriteret på min far, når han tygger. Hæhæ..

Det irriterer mig også rigtig meget, når jeg ser opslag på facebook, om hvor dumme og trælse politiet er, "de skal bare skydes" og "hvorfor kan de skide pansere ikke lade mig være i fred?" ..... måske fordi du ikke holder dig til loven?

Og så bliver jeg irriteret, når folk herinde ikke læser en annonce igennem INDEN de skriver på den..

• #22   25. sep 2013 Når folk siger "jeg blev vågnet" i stedet for "jeg blev vækket" -.-'

• #23   25. sep 2013 Den med sidde/sat, ligge/lagt, vågnet/vækket, det er faktisk meget sønderjyder der siger det. Da jeg boede der en overgang (Er Københavner), der gik der også lang tid før jeg kunne få mig selv til ikke at rette på folk. De synes skam det er helt normal. "Jeg har lagt i min seng" - "Jeg sat ved bordet". Men ja, det er så grønseløst irriterende når folk er åbenlyst grammatisk forkerte smiley Hvilket jeg stensikkert også var i den sætning... (Det er tidligt på dagen okay..).

Når vejrudsigtet lyver big time smiley

• #24   25. sep 2013 Når folk smasker og man lige kan se hele blandingen i deres åbne grotte!! Når man kan se folk har læst ens besked på facebook og ikke svarer en!! Hvis folk siger hvad og egentlig har hørt hvad man sagde! Når min hest +pony vælger at vælte trillebøren fyldt med hø inden man når ud i stalden! smiley Når en flue lander på dig, og man så vifter den væk.. Jamen så skal den da lige lande på det samme sted IGEN!!!

• #26   25. sep 2013 Folk der ikke kan kende forskel på Lagt/ligget..
    Når der ikke er mere rugbrød eller vi ikke får grøntsager til aftensmad - elsker grøntsager.

• #28   25. sep 2013 Haha! smiley der er intet værre end at se det hele formere sig til et smatmonster og nutellaen fordele sig ud på deres tænder!! Adr! smiley sikke en appetitvækker! smiley

• #29   25. sep 2013 Kan ikke klare lyden af folk der tygger! Altså også selvom de ikke smasker, men tygger på deres mad og det bare larmer helt vildt. Derfor spiser jeg aldrig hvis der er stille, for hader også når jeg selv gør det. Man kan desværre ikke undgå det. smiley

Og så siger min kæreste sådan en mærkelig lyd når han sover! Jeg vækker ham nogle gange når han gør det, fordi han gør det så meget! Han siger det er fordi hans gane klør, fordi han har allergi eller sådan noget. Men jeg HADER det!

Bliver også pisse irriteret over folk der hoster. Jeg får hovedpine af deres klamme hosten.

• #30   25. sep 2013 Når vækkeuret ringer om morgnen! - og specielt melodien fra vækkeuret.. smiley

• #31   25. sep 2013 Baløse: det er bare så ulækker og det irritere en så voldsomt meget...

• #32   25. sep 2013 når folk siger 'og?' det er noget så flabet!

• #33   25. sep 2013 Eller når folk spørger om jeg ikke har haft dyrlæge til hestens vorter, neeeej da jeg lader bare som ingenting, nogle er simpelthen nogle knallerter...

• #35   25. sep 2013 Eller når folk siger "spurgt" smiley

• #37   25. sep 2013 Når folk bare skifter emne enten i en debat eller under samtale...

Når folk køre problemerne længere ud ind de er smiley

• #39   25. sep 2013 Når folk sige ; syndt i stedet for synd. Søde venner, der er ikke noget der hedder: det er syndt. Det hedder synd uden t! smiley

• #40   25. sep 2013 Når folk bytter om på for og får!
    Nøj det er træls! smiley

• #41   25. sep 2013 Søndagsbillister, og generelt billister der ikke kan finde ud af at trykke på gassen smiley
    Ja! Jeg vil frem i verden når jeg er bag rattet, selvfølgelig med omtanke for omstændighederne smiley
    Og cykelryttere der mener at vejen tilhører dem! De kan blive til en bette kølerfigur på min store Vectra smiley

• #42   25. sep 2013 Folks kø kultur. Nej, du kommer IKKE tættere på kassen ved at kravle helt op i røvhullet på mig! Gider du kravle ud igen og tage tre skridt tilbage i stedet for at stå på mig.

Fuck. Nu. AF!

Børn der spiser.. Generelt bare børn, men især børn der spiser. *GYS*

Folk der ikke vasker deres "fartstriber" af i toilettet. Hvad er grunden til at jeg skal se på det? Vil du gerne vise hvor hurtigt det går for dig at gå på toilettet? STOP SÅ!

Børn der synger. Yep. I said it.

Folk der næsten SKAL sidde på skødet af en, når de sætter sig ved siden af i bussen. JEG KAN IKKE RYKKE MIG LÆNGERE! Vil du være så rar at fjerne dit korpus fra mit lår?

Folk der skriver ynglings.. Ja... Det hedder yndlings, ven.

• #43   25. sep 2013 Hahahaha. hvor er jeg enig med dig, Melanie!
    Specielt omkring det med bussen... Var så heldig i går at sidde ved siden af en ældre mand i bussen i går. Han satte sig nærmest PÅ mit skød. Og så lugtede han langt væk af værtshus, cigaretter og sved. Udover det havde han de klammeste fløjlsbukser på... Og så skulle han jo selvfølgelig kigge med på min telefon, hvem jeg sms'ede med.... Gæt, hvem der var først ude af bussen, på trods af, at jeg sad inderst, og der var 20 andre, der også skulle ud..... smiley

• #44   25. sep 2013 hold op nogle gode grin jeg fik ved at læse det her... smiley

men ting som pisser mig helt af er:

folk som smasker
    når folk røre ved min næse
    folk som går ind i en uden at sige undskyld
    folk som afbryder
    når folk siger:"slap nu af"... arg den pisser mig helt af..

• #45   25. sep 2013 Fisen - Jeg hader når det sker.

Jeg glemmer aldrig en man jeg var så uheldig at møde i bussen. Han satte sig heldigvis ikke ved siden af mig, med sædet foran. Og så stirrede han bare på mig, med et psykotisk blik. Samtalen gik således:

Ham: Du er en smuk pige! Den smukkeste pige i verden!
    Mig: Tak skal du have.
    Ham: Du er sikkert også en sød pige, ikke? En meeeeeeget sød pige!
    Mig: O_O
    Ham: Hvor skal du hen nu? Du må ikke stå af bussen! Du må ikke gå!
    Mig: D: *hjæææælp!*

• #46   25. sep 2013 Ej jeg kan simpelhen heller ikke klare mår folk bruger gamacher til bukser... Det er virkelig forfærdeligt nogen gange! smiley

• #47   25. sep 2013 Josephine: Åh ja! Det der med at man rigtig kan se deres charmerende mormortrusser inden under.... Bvadr!

• #48   25. sep 2013 Nina: ja, det kan bare virkelig se forfærdeligt ud. Eller
    Små børn som der tror de ældre og som der klær sig som små sminke dukker... smiley

• #49   27. sep 2013 Nå folk ikke gider at tage ens vagter på arbejdet selvom man har taget mange af deres. ØV!

• #50   27. sep 2013
    Folk der ikke kan finde ud af og parkere - beklager, men det med og fylde elendigt meget, så der ikke kan være så mange biler, som der er båse til - grrrr...

Eller billister der er kommet en tand for sent ud af sengen og derfor kommer for fulde fart på motorvejen med 150 i timen eller mere, og kører op i bagdelen på en, blinker og gør ved selvom det er tydeligt at man ikke kan trække ind nu.
    Og beklager Audi ejere - men det er i 90% af tilfældende en sort Audi, en sedan - men okay, også for det meste en mand der er 40-60år. også ofte en BMW.
    Gamle mænd i dyre biler kører elendigt.

Jeg kan heller ikke udstå de folk der insistere på at kører deres bil meeeeeget tæt på en, når man holder på en bakke. Fister, hvis jeg ikke finder koblingspunktet med det samme, eller har en bil med ret lidt momentum/er langsom på aftrækkeren - så har du problemer og det er din egen skyld.

• #51   27. sep 2013 Krikken: Nogen gamle mænd køre også bare virkelig som et gammelt gulvtæppe...

• #52   27. sep 2013 Når børn fra ca 5-11 abselout skal snakke baby stemme, Når min mor siger en ting feks " vejret er da godt i dag" lidt efter når samtalen burde være slut " ja det er" og lidt efter " det er det" Hun gør det ved alt og jeg får spat.
    Når folk virkelig ikke kan tænke logisk. Eller når de bare spiller dumme som en pige fra min klasse " Ej Hong Kong er da hovdestaden i Asien ikke? " Idiot!
    Når folks smasker.
    Når folk siger " Hvor er jeg dog tyk " Og når jeg ikke svare eller siger ja flipper de helt ud. Amen du har jo lige sagt du er tyk, og hvis jeg havde sagt nej du er da ej så siger de "jo jeg er"
    Når min mor skal ryge indenfor. Vi lavede en aftale om at vinduet SKAL være åbent hvis hun skal ryge indenfor.
    Det er enden. " Undskyld skat jeg glemte det " eller " det er åbent" Flot mor åbent med 6 cm smiley

• #53   28. sep 2013 Når andre ikke ved, hvornår man skal bruge "begynde" og ordet "starte". Ordet starte bruges i forbindelse med en ting, som har en motor... smiley
    Har en veninde, som aldrig kan glæde sig på mine vegne, og som altid skal rakke mine små glæder, i livet, ned. -.-
    Når der er fodbold i fjernsynet og Facebook er fuldkommen overspammet med statusopdateringer af kampen... Hvis de mennesker, som er interesseret i fodbold, så ser de nok ALLEREDE kampen og behøver ikke de forbandede opdateringer! Vi andre, der sjovt nok ikke laver opdateringer hvert andet minut, er muligvis fordi vi ikke er interesseret i det lort. ._.

• #54   29. sep 2013 Når folk omtaler sig selv som man, og ikke jeg. Fx "så fik MAN lige kørekort bla bla bla" nej, det gjorde man ikke. Det gjorde jeg. Øv.

• #57   29. sep 2013 Jeg hader når mine veninder eller venner slår mig, selvom det er venligt ment.
    Jeg hader folk der giver et klask på låret, eller på armen. Det er unødvendigt, og det gør pisse ondt. Det kan få mig helt oppe i det røde felt, men hvor jeg stadig sidder der og smiler. -_-
    Så kan det også gå mig på nerverne når mine veninder eller bekendte kritisere tykke mennesker, eller mennesker der ser anderledes ud.
    De veninder der lige skal puffe til en, eller hviske til en:" Hvor ser de dog underlige ud" eller "hvor er han bare tyk. Han burde holde sig væk fra alle de burgere."
    Det rager mig hvordan folk ser ud m.m.
    Hvis en emo ville se ud som en emo, så er det bare fedt, og jeg gider virkelig ikke bruge mit korte liv på at stå og kritisere dem.
    Så generelt folk der ikke kan klare andre er anderledes.

Så lige de mindre ting med fluer der elsker en.
    Så kan jeg heller ikke sove, hvis mit tv ikke er tændt.
    Når folk bruger deres kniv til at tage ting på bordet med f.eks. smør. ARGG! Det så ulækkert.
    Når folk ikke adskiller grøntsager og kød på f.eks. grillen. Det kan pisse mig af.
    Når folk har makrel eller tun med i skolen.

• #58   29. sep 2013 - folk snorker
    - drenge som snakker om andre pigers røv når man snakker med dem..-_-
    - negle som kører ned af en tavle.
    - når folk siger "no shit sherlock" til alting, selv hvis det er "hvad laver du?"
    haha!:DD

• #59   29. sep 2013 Sindssyge feminister.

Nej, det gør dig ikke til et bedre menneske at svine alle til, der er udstyret med en penis. Det får dig bare til at se endnu dummere ud og det får også alle os udstyret med bryster til at se dumme ud.

Hold nu din kæft, kvindemenneske. Hvad er det du vil have? Du har alle de samme rettigheder i samfundet som mænd, der er ikke noget du ikke kan gøre, som mænd kan, lovmæssigt og alt det dér.

Bliver helt pinlig på mit eget køns vegne, når rødstrømper går crazy og er latterlige at høre på, fordi alle mænd er voldtægtsforbrydere.

Hold nu din kæft, ikke?

• #60   29. sep 2013 At vente på at en video bliver afsluttet i Movie Mkaer!! smiley *at have ventet i to timer og være monster træt* smiley

• #61   29. sep 2013 Og at man ikke kan like sine egne kommentarer uden at alle kan se det... smiley

• #62   30. sep 2013 når man kommer kørene på motorvejen og folk foran køre med 100 km/t i ydrebanen ARRRRRRRGH SÅ TRÆK DA IND FOR HELVED ELLER HOLD DIG I SPORET HVOR LASTBILERNE KØRE

(ja sjovt nok er det altid folk i sådan en lille lorte bil til smart eller fiat eller en anden slags by bil)
    (eller er det en af de der store stjerne biler med en mand som siger det er mig som bedstemmer men okay folk uden hjerne køre biler med stjerne :D)

så er der også dem som køre ud fordi de ligger bag en lastbil på 80km/t
    og bare trækker ud lige foran en (ja det sker ofte)
    og så kan de ikke engang komme op i fart nej nej de noldre bare afsted med de der 90 så de laver en ja det er så ikke elefant overhaling men så en syg mus der overhaler en elefant overhaling ARRRRRRRGH DET ER OGSÅ ALTID SÅDAN EN SKOD BIL

(vores familie køre BMW)

• #63   30. sep 2013 vil så sige hvis det er danske lastbiler der overhaler og bremser hele trafikken er sgu helt fint de har en skive at køre efter det har vi andre ikke

de udenlandske kan holde sig inde i siden de betaler ikke vejskat så de skal ikke have glæde af ydrebanen

• #65   30. sep 2013 Når fx. En klasse kammerat hele tiden bestemmer over en man kan godt tage sin egen beslutning !

• #66   30. sep 2013 Eller når folk tager ens billeder uden at få lov...

• #67   30. sep 2013 Folk, der unødvendigt fylder mere end et sæde i offentlig transport, når der ikke er særlig mange ledige pladser. Jeg sætter mig ofte på disse pladser.
    Folk, der fylder hele fortovet og ikke gør plads til andre end dem selv og deres veninder. Jeg går ofte bevidst ind i disse mennesker - de kunne jo bare have rykket sig en lille smule.
    Folk med irriterende stemmer der skal råbe, hvine, skrige, le ekstremt højt og have det sjovt på bekostning af deres medmennesker.

• #68   30. sep 2013 Eller når cyklelister fylder hele cykle stien så man enten ikke selv kan cykle forbi eller ride forbi... eller når cyklelister ikke lige siger eller gør et eller andet når man rider forbi...

• #69   30. sep 2013 Når folk afviser al forskning med "det mener jeg ikke. Min mening er..."! Med mindre du er forsker, hjernekirurg, leder af Mensa, så håber jeg altid at fortsættelsen på den sætning er; "ligegyldig"/"i strid med al viden om emnet"/"ændret efter jeg er blevet præsenteret for disse fakta".....men det er aldrig sådan den slutter smiley

- Stavefejl

- At nullermænd kommer igen, selvom jeg lige har fjernet dem

-At jeg ikke er tolerant nok til at ignorere ovenstående smiley

• #70   1. okt 2013 Når nogle laver sådan en mærkelig mund en gang i mellem det er der nogle af mine gode veninder der gør. Jeg syntes at det er så træls at se på! Hvis i ved hvad jeg mener.
    Eller folk som er sådan i virkeligheden jeg hader bare den hest og bag efter på facebook eller ligne skriver en laaang roman eller laver en video om hvor højt de elsker den hest de har sagt de hader eller bare ikke kan lide! smiley

• #71   1. okt 2013 Det irriterer mig rigtig meget hvis folk skriver ''Politi imellem .... og .....'' Hallo, der er faktisk en grundt til de er der. Nemlig at fange dem som kører ulovligt og du advarer den som måske kommer til påkøre et dyr eller kører over for rødt....

Kommentér på:
Små ting der irritere dig?

Annonce