{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Savner heste sååå meget {{forumTopicSubject}}

Uhh går og er sådan helt øv for tiden.. savner simpelthen så meget at have heste i mit liv fortryder jeg gav op og solgte min elskede Emma (selv om hun trives og de er glade for hende)..

Havde jo lidt svært ved at overskue hest det første stykke tid efter fødslen, også fordi jeg fik skadet mit haleben, så var lidt handicappet.. og vi planlagde at få en mere hurtigt, så blev enige om at det nok var bedst at tage en time out fra heste..

Men graviditet sker bare ikke (snart prøvet 1 år) og går bare herhjemme med min datter (er pensionist) .. elsker min datter over alt, men mangler bare noget som er mit, at komme lidt ud, og savner omgangen med heste helt vildt..

Har kigget lidt på parter, men synes det er svært, de kræver ofte meget af rytteren og jeg er jo godt rusten (har ikke redet over 1 år) og ofte er det også ret dyrt (ikke at der er noget i vejen med at tage penge, men hvis jeg næsten kan have egen hest for prisen så bliver jeg lidt nærig) .. og ofte er det faste dage, og pga mandens skiftende dage og lange timer har jeg svært ved at love at ride og ordne stald på helt faste dage..

Og bare for at gøre det hele værre, ja så faldt jeg igår over en annonce på min absolut drømme hyps (hvorfor skal man dog kigge ) den minder meget om min tidligere, bare lige takket bedre på de punkter der kunne forbedres + meget bedre stamtavle og så til en overkommelig pris.. og nå ja opstaldning i gå afstand er der også

Men men skal jo først have hest når børnene er i skolealderen, for så har jeg formiddagen fri.. går jo hjemme og sendes datteren i institution (hvilket jeg ikke mener hun skal for at jeg kan have hobby) så er der ikke rigtig råd til hest

På den ene side kan jeg ikke rigtig se det hænge sammen.. på den anden side tager jeg mig selv i konstant at regne ud at sådan og sådan, så kunne det jo fint gå..

Men hvad så hvis/når jeg bliver gravid igen ??

Manden arbejder 12 timers vagter 4 dage om ugen, så han kan jo ikke passe datteren andet end max 3 dage mens jeg er i stalden.. og så har vi svigerinden boende, men hun arbejder også, men kunne nok tage hende lidt ind imellem.. og med kunne hun nok også komme ind imellem..

Ved ikke helt hvad jeg vil med det.. trænger vist bare til at få luft over for nogle der måske forstår savnet og trangen til hestene.. føler mig så tom inden i

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner heste sååå meget
Kommentér på:
Savner heste sååå meget

Annonce