{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Opdatering 2 år frem!! LEG! {{forumTopicSubject}}

(Nu der gået 2 år, for os iHvertilfald)
Hej alle, nu er der gået 2 år og der er sket forholdvis meget så derfor skriver jeg kun det 'vigtige' smiley
Vi har haft det rigtig godt over i USA og er glade for det! Dog savner vi Danmark og alle stævnene på venne stutterierne og det samarbejde vi har med nogle af jer! smiley Så vi har valgt at det er på tide vi kommer hjem! smiley Vi kommer hjem om 2 uger (enten i aften eller i morgen irl) så det glæder vi os til, dog ved vi vi kommer til at savne de smukke heste her over i USA! smiley

Nå men jeg Katrine har redet en masse heste og har været til VM her over, dog ligger de på en noget højere plan og derfor blev det kun til en 5 plads i spring og dressur 8 plads smiley Jeg har lært en masse og er klar til VM her hjemme og nogle mdr smiley Jeg er jo nu blevet 21 år så er ved at være halv gammel smiley Og Sofie er blevet 15 år og Selma er blevet 8 år! De bliver os hurtig store ! :')

Dog er der også sket noget ikke så godt, vi har mistet 2 af vores egne heste i alt her over! smiley Vores gamle hoppe måtte vi sige farvel til efter hele 52 år sammen! :') Vi fik hendes mor som vi så ville have føl på, det blev til smukke Elisa smiley Men dsv måtte vi sige farvel til hende, efter 1 år der nede begyndte hun at halte meget og have ryg smerter! smiley Det blev værre vi var dog hurtige ude og sagde stop med det samme! Hun skulle have et godt og langt liv hos os og det har hun gjordt fuldt ud! Nu havde hun givet alt og havde ikke mere så både hende og vi sagde stop og fik hende aflivet med det samme! smiley Vi er glade for beslutningen men det er som om der hele tiden mangler noget, vi savner hende alle da hun var vores maskot, men vi ved det var det bedste for hende (billede kan i se i kommentaren!)

Vi måtte dsv også sige farvel til vores smukke løbs hoppe Rixita, hun var til et stort løb, men dsv dagen inden til træningen måtte hun lade livet, hun kom i fuld fart rundt i et hjørne, da hun red mod 4 andre heste for at træne i det, bliv hun klæmt mod retværlet og en hest, hun snuppede og hendes ben brækkede helt over, hun styrtede og landede også meget uheldigt, hendes nakke blev drejet helt om og hun var næsten halv død da hun fik en sprøjte! smiley Det var rigtig hårdt at se på men der var kun en vej og det var at aflive hende! smiley Rytteren der var på brækkede en arm og 2 riben og blev hentet akut med ambulance! smiley Hun blev nemlig klæmt under Rixita! Hun vag en meget fin løbs hest faktisk en af de bedste vi har, og min søster Selma har redet hende flere gange (se billede)! Vi var alle tilstæde da det skete samt en dyrlæge der aflivede hende efter kun 1 min! smiley

Men tilgængel har vi fået en lille søster! smiley Hun er nu snart 3 år! smiley Hun er rigtig sød og elsker også bare heste mega! smiley Hun har allerede fået sin egen pony! smiley Og self skal hun da have TOPPE! smiley Hun hedder Ida Lund! smiley

Nå undskyld det blev sååå langt! smiley Håber i overlever! smiley Men hvad har i lavet på de 2 år? smiley

Lige et billede af min lille søster Ida og hendes søde pony! smiley Gørste stævne hun selv rider på hende! smiley

- DHS familien!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering 2 år frem!! LEG!
Kommentér på:
Opdatering 2 år frem!! LEG!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce