Når man har mistet sin bedste ven?:'( {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen, jeg håber i har noget man kan gøre når man virkelif savner sin bedste ven og ikke følger man kan komme vidre?.... Jeg har solgt min pony til min mor's veninde for snart et halvt år siden hvor jeg stadig kunne ride hende og det gjorde jeg selvføldig og hendes ejen datter er blevet bedre nu... Men da de nu skal til tyskland skulle de blive nød til at sælge hende og da vi ikke nåde det er hun solgt igen..:'(.. De kunne ha taget hende med men da de på det tidespunkt havde 6-7 heste de skulle have til tyskland fra Herning er det lidt lang og Tenna havde selv to dejlige heste og så havde de så 4 til hendes to børn og så gik det ud over Caddie... Men da det jo var som om det var der for 3-4 uger siden hele tabtet var har jeg kun haft hende i tankerne om aften, det er et så stort tab for mig og jeg vil så gerne have min bedste ven tilbage, men da hun jo nu er solgt er det hele forbi... Jeg savner hende og ved ikke hvor hun er... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og som sagt sååå mange gange savner jeg hende så meget, nogle af jer der har det sårn eller har haft det sårn så sig enelig hvad i gjorde det er så hård ting for mig at hun er væk! Og hvis nogle herinde ved hvem der ejer hende eller selv ejer hende så sig enelig til jeg vil så gerne sige bare i det mindste hej til hende da jeg savner hende i hele min hverdag! Tusinde tak hvis i kan hjælpe....
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
en hest jeg har passet og redet siden november som det var min egen, vidste godt hun var til salg.. men jaa i weekenden blev det til virkelig.. de kiggede på hende lørdag, købte hende på stedet, og hentede hende i går.. så puha mistede min bedste og mest trofaste ven i går
sep 2012
Følger: 98 Følgere: 98 Heste: 6 Emner: 18 Svar: 60
dolly den sorte prisesse: Nej hvor trals og det er så hårdt håber du kommer dig godt over det!
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
så kan du måske få deres adresse, og så skrive til dem, at du har været rigtig glad for Caddy, og savner hende meget. At du bare ville være rigtig glad for at høre hvorhenne i verden hun er, og at hun har det godt. Så er du nok heldig at de sender dig lidt nye billeder af hende og et brev tilbage
Når man har mistet sin bedste ven?:'(