{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Opstart efter 10 års pause {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Efter 10 års pause fra hesteverden er jeg endelig klar til igen at komme tilbage. Jeg har valgt at starte op i Skive Rideklub.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres personlige erfaringer med klubben.
Har aldrig gået til ridning. Men har i en del år redet på forskellige heste i området jeg kommer fra, så ridning er ikke nyt for mig ; )
Vil I mene jeg skal starte stille og roligt op eller bare klø på efter den længere pause?

Derudover har jeg gigt. Kan I anbefale nogle ridestøvler som holder mine ankler godt på plads, da de godt kan "skøjte" rundt.
Prisen er fuldstændig underordnet, så kom med de input i har.

Flere spørgsmål kommer løbende. Lige nu er det blot vigtigt for mig at få disse ting på plads.

Go aften til jer : )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart efter 10 års pause
  • #2   18. jun 2012 Super, tak skal du ha Kathrine. Var da bange for at det ville blive umuligt at opdrive.
    Det vil jeg begynde og kigge efter : )

• #4   18. jun 2012 Jeg vil sige hvis du døjer med gigt og dine led - vil jeg helt klart anbefale dig at få nogle støvler special syede så de sidder nøjagtigt på dig.
    De Niro Boots laves af noget vildt lækkert læder der ikke er for stivt - men som stadig giver utrolig god støtte smiley

• #6   18. jun 2012 Hej, jeg er startet op for 6 mdr siden, efter 17 års pause. Så jeg vil sige du bare skal klø på...

Mht dit valg af støvler, ville jeg nok vælge nogle med snøre og lynlås. Da de kan reguleres ved hævede og ømme led.

Men pøj pøj med det...

• #7   18. jun 2012 Jeg startede selv igen for 2 år siden efter 10 års pause... Første par måneder på rideskole - og så endte det hurtigt med at jeg købte hest igen selv - og jeg har ikke fortrudt ét sekund...!

Bare klø på... Det er næsten ligesom at cykle (i hvert fald noget af det...) smiley

• #8   18. jun 2012 Tusind tak for jeres input : )

Nu ved jeg hvad jeg skal gå efter mht støvler, virkelig dejligt...
    Klør sq på og håber det blir lidt ligesom at cykle ; )
    Efter en go opstart vil jeg i gang med at springe, hvis ryggen er med på det. Glæder mig virkelig til at starte op.

Henriette - Er allerede begyndt og kigge efter hest ; ) Tror ikke der går lang tid før jeg står med min første egen hest : D Det har været en drøm siden jeg kunne gå. Startede med en gyngehest, ærgrede mig blot over at den ikke var "rigtig" ; )

Kommentér på:
Opstart efter 10 års pause

Annonce