{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Er de ikke bare skønne! {{forumTopicSubject}}

Så står man der og skal have hestene ind, ponyerne altid i en fin fart, men Egon det store drys, han skal aaaaaltid lige et eller andet, i dag skulle han lige se om Jonas måske have fået kløvet mere brænde, nårh ja, han skulle også lige se om hønsene var gået i seng.

Årh Egon koooom nu, så vælter manden ind, river halve væggen ned, og hen og slår maden ud af krybben. Så synes han lige at ville have en tår vand, som resulterer i at spanden flyver gennem boksen, så jeg igen må fylde den.

Endelig ro. Grimen af, så skal der lige fejes, og vupti bliver man dasket i hovedet af hårde spænder... Ihhh Egoooon, hæng den grime på plads igen! Hmmm, nårh så bukker man sig selvfølgelig for at samle grime op igen, og avs, skal man da lige have en nap med i rumpetten...

Hmmm. Ja sådan er det jo næsten hver dag. Alligevel skal han da lige strigles og løfes ben (det er ikke det bedste han ved) og selvfølgelig lige gnubbes til han vælter... Det ender jo så klart med at bassen ikke kan få nok og klemmer mig op af muren...

Pust, host ovs. Sikke en skøn hest jeg har altså! Han er så sød og go'... Med ham har man ikke travlt, for det kan man alligevel ikke nå, når man skal lave alt 2 gange!

Heidi

P.s. Godnat

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Er de ikke bare skønne!

Annonce