{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

hvad er de de ikke forstår?:'(. {{forumTopicSubject}}

jeg skal konfirmeres her iår, og min mor og far regner
med de kan bestemme alt. først og fremmest havde
jeg regnet med jeg skulle konfirmeres med alle mine
venner og klasse kammerater og så finder jeg ud af
de har snakket med præsten, og så skulle jeg konfirmeres
i den kirke hvor de var blevet, det mente de var en tradision?':s nå okay det bed jeg så i mig. og maden
ja det for jeg heller ikke lov til at bestemme noget som
helts af. ja og så igår var jeg ude og prøve kjole, og der
fandt jeg to, som bare var perfekte i mine øjne. og så fandt mine forældre os nogen som jeg overhovedet ikke
kunne lide, jeg så ud som sådan en mormor?'o; og da
vi så var færdige sagde de til hende damen at de godt ville have lagt den kjole til side som de kunne lide, og dum som jeg var brød jeg ikke ind. nå men så på vejen hjem sad vi og snakked om hvem der skulle med og sådan, og så var der pludslig ikke plads til mine venner, men nogen af deres venner som jeg på ingenmåde kender. <b>altså kan i ikke godt forstå jeg er ved at blive lidt trætte af dem?</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er de de ikke forstår?:'(.
  • #2   4. jan 2009 jo:) det er bare så nedern:) ! heldigvis måtte jeg bestemme ALT! men ved ikk lige hva du skal gøree:D

• #4   4. jan 2009 Siger jeg altså også, det er din fest og det er da ikke dem der skal bestemme hvad du skal have på, hvem der kommer med og hvilket mad i skal have.. Synes lige du må tage en snak med dem og bare hold fast i det du siger, selvom de måske afviser det og lign.. De skal vide det her er DIN fest og det er DIG der bliver konfirmeret - Ikke dem !

• #5   4. jan 2009 puuha, trælst....
    Jeg har sagt at jeg kun skal have en lille fest, med de nærmeste(skal nonfirmeres), skal BESTEMT IKKE have kjole på adr......
    vi skal have mexicansk XD og har sagt at hvis det kan lade sig gøre, så vil jeg have Bailey derud, og mega meget gerne Daisy også <3...

• #6   4. jan 2009 Jeg skal også konfirmeres i år x)
    Nå, men F**k hvor er de STRIDE!
    Sig da til hende at du bare IKKE kan lide den kjole og at du også gerne vil bestemme lidt (:

• #7   4. jan 2009 ^^ Forstår dig 100%

• #8   4. jan 2009 bank i bordet og sig: "det mig der skal komfirmeres og enten holder vi 'festen' som jeg vil have eller så kan i give mig en rejse til et dyrt sted hvor ALLE vennerne skal med"

• #9   4. jan 2009 Det er jo dem der betaler, så selfølgelig skal du eller ikke bestemme alt! Men sig til dem at det er den fest de ønsker, og ikke den du ønsker. Gå på kompromis, og be dem gøre det også! Aftal at du selv må vælge kjole, og find noget mad i begge kan lide.

• #10   4. jan 2009 hvor må det være træls. men hvis du ikke vil have det
    sådan synes jeg godt nok også godt du kunne tage at
    tage dig sammen og komme med din egen mening!

• #11   4. jan 2009 Ups, der er vist lige noget dine forældre har misforstået smiley Hvis det var på de præmisser tror jeg ikke at jeg ville konfirmeres . Nu er jeg så heldig at jeg fik lov at bestemme rigtig meget til min egen konfirmation, og det blev en fantastisk dag! For mig skal dagen hvor jeg siger "ja" til gud være god!
    Jeg tror lige at du må tage en snak med dine forældre, og måske fortælle at det sårer dig at du ikke må have lov at bestemme noget, når nu det er DIN dag?

Held og lykke med det (jeg håber du får en fantastisk dag)

* Okkels *

• #12   4. jan 2009 Det er jo også en stor dagfor dem.

• #13   4. jan 2009 sig dog noget til dem! (;
    forstår dig godt.

• #14   4. jan 2009 Øv hvor træls at de sådan! Men du må virkelig bare få dem til at forstå det din konfirmation og ikke deres! :s
    Jeg skal også konfirmeres her i år, og jeg sagde fra starten af til min mor og far at det var min konfirmation og ikke deres. De forstod godt jeg havde det sådan osv. De havde også sagt at jeg selv måtte bestemme hvem jeg ville have med, hvordan jeg ville se ud, hvad maden skulle være og aldet det der...

• #15   4. jan 2009 Du skal bryde igennem!
    Det er din fest, det er dig det kun skal handleom DU SKAL VÆRE MIDTPUNKT, DU SKAL VÆRE HOVEDPERSONERNE!¨
    Jeg syntes at i skal sætte jer sammen og tage en god snak, det er dig og kun dig det handler om den dag.
    Det er en dag du aldrig vil glemme.
    Så den skal være mindeværdi!
    Tag en snak med dem, inden det er for sent

Kommentér på:
hvad er de de ikke forstår?:'(.

Annonce