{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sadel til pony
  • #1   9. apr 2012 Jeg tror den bliver for stor når der kun er i 17,5! smiley

  • #2   10. apr 2012 jeg har prøvet t4éren (en ældre i kunstlæder) på min traver for 14 dage siden. han går ellers med en bomløs fra knights... den sadel vi lånte kunne der skiftes kopfjern i, (det blev rødt) og der var god plads til en halvhøj manke inden under. Jeg prøvede sadlen for at se om det ville ændre min opstilling, men det gav ikke meget- men jeg synes jeg sad mere fast i den, også selvom jeg havde gevaldigt lange stigremme og min hest var lidt hys, det var sværere at bevæge benene end jeg er vant til fra min egen, det ved jeg ikke om jeg brød mig om...- og så er det jo som at sidde på et børneautosæde med en bomsadel, når man er vant til en slatten "fodformet" bomløs... hehe

    hvis du går ind på thorowgoods hjemmeside er der en print-ud målevejledning du kan tage med ud til ponyen så du får en ide om str.


  • #3   10. apr 2012 nu har den en brun kombi sadel, af ukendt mærke. når de bruger ham til handicap, er det fint til de små børn, men mine lange ben, kan alså ikke sidde ordenligt. får også ondt i mine knæ smiley

Kommentér på:
sadel til pony

Annonce