{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring {{forumTopicSubject}}

Jeg har forsikret hos www.firsthorse.dk

Jeg er meget i tvivl, om hvilket sygeforsikring jeg skal vælge..
- 1. 1600 kr. om året + selvrisiko på 1000 kr. = 80 % dækning
- 2. 1600 kr. om året + selvrisiko på 2000 kr = 100 % dækning.

Den eneste forskel er jo selvrisikoen (1000 eller 2000 kr.) og dækningen (80 eller 100 %)..

Nogle der ved hvad der er smartest af vælge ?

Kan godt se det rare i, at man altid ved man kun skal have 2000 kr. op af lommen i tilfælde en sygdom eller behandlinger, men er det den smarteste løsning ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring
  • #1   28. feb 2012 Jeg har selv en sygeforsikring hos First Horse, og har for nyligt modtaget en mail om ændringer i deres forsikringer.
    Så vidt jeg kan forstå er priserne for det første sat op til lidt over 1.900. Og den du nævner som 1 (som jeg har) er lavet om til 2000 og 80%

Så det jeg prøver at sige prøv og kontakt dem inden. Har selv lige skrevet en mail jeg venter svar på. smiley

• #2   28. feb 2012 Ej hvor underligt.. Har lige tegnet forsikring hos dem, så det vidste jeg ikke lige.. Jeg har indtil videre fået en mail om, at forsikringen er tegnet, og jeg vil modtaget police osv i løbet af to uger..

Jeg har ingen mail modtaget, om evt. prisstigninger..

Jeg har tegnet forsikringen med 100 % dækning, men har overvejet om det overhoved var det rigtige..

Men det kan da godt være man skal kontakte dem smiley

• #3   28. feb 2012 Hmm...fejler jeres heste tit noget eller har de været meget dyre ?

Jeg mener...de skal jo være syge for over 3600 om året for at forsikringen kan svare sig ikke ?

• #4   28. feb 2012 Grunden til, at jeg tegnede sygeforsikring var, at jeg har hørt, om folk der har anvendeligheds forsikring på deres hest, men ikke har kunne få udleveret forsikrings summen.. Dette har været fordi, at hesten har kunne blive behandlet for omkring 15.000, og disse penge ved jeg, at jeg ikke har til en pludselig dyrlægeregning..

• #5   28. feb 2012 din hest skal jo bare være rask 4 år så har du pengene...hvis du vælger at sætte dem ind på en opsparing i stedet for forsikring...og er den så ikke syg så kan du bruge dem på udstyr eller massage eller noget andet der kan holde den i god sundhed ;O)

• #6   28. feb 2012 Jeg er lykkelig over for min sygeforsikring. Jeg havde lige tegnet den et par måneder inden, da hesten blev syg og blev indlagt. Den løb op i 11000 og jeg fik tæt på 8000 tilbage, så den er betalt af i de næste år fremover smiley

Dog skifter jeg fra first horse til sommer. Jeg tegnede inden der kom selvrisiko på, og jeg vil ikke betale 500 kr mere end sidste år plus få en selvrisiko på 1000 kr pr. skade.
    Så synes jeg ikke den betaler sig helt så meget, så jeg flytter til enten skjellerup eller viborg

• #7   1. mar 2012 Jeg ville vælge den fra, har også ved first horse. Beholder den på 1000 kr i selvrisiko, for vil tit få flest penge ud af det, hvis det kun er små skader.. Men jeg har fået 20.000 kr tilbage på bare en skade i år! Det er rigtig rigtig mange penge..
    Så er bare glad for den! De penge er givet godt ud i mange år

Kommentér på:
Sygeforsikring

Annonce