{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed Esbjerg
  • #1   27. feb 2012 Hvem bruger du? Og hvorfor skifter du smed? Men der er flere smede der køre her i området..

• #2   27. feb 2012 Lige pt bruger jeg ikke nogen smiley

Han skulle have haft smed idag af paw so kommer fast i den stald jeg stod i, men da han lige blev flyttet igår nåede jeg det netop ikke :S da jeg ikke er fra Esbjerg kender jeg ikke så meget til de forskellige smede der kører heroppe ..

• #3   27. feb 2012 Okay. Jeg bruger selv Morten Ersgaard. Han er registeret beslagsmed. Tager 800 for beskæring og to sko. Og 500 for beskæring. Men om han tager nye kunder ind ved jeg ikke. Det er ret svært sådan lige at skifte smed her i området da mange af dem er booket op. Så det var ligeså meget derfor jeg spørger hvorfor du skifter.. smiley

Bergers køre også i området ved jeg.

• #4   27. feb 2012 Jeg bruger Paw. Og skid hul i hvad folk nu kommer til at skrive om ham, jeg synes du skal danne dig dit eget indtryk af ham, men jeg har kun ros tilovers for ham smiley

• #5   27. feb 2012 Maja. Hehe du ligger da selv ret godt ud?? Kender udemærket paw, ligesom mange andre. Men om man er ligeglad med at bruge en registeret smed eller ej, er jo op til folk selv. Det er kun ens egen hovedepine det går udover hvis han laver en fejl på hesten..

• #6   27. feb 2012 Stine, nu kender jeg jo ikke Sandra som starter tråden, men jeg går ud fra at hun danner sig sit eget indtryk af ham, dog ville jeg lige ytre at jeg kun har ros tilovers for ham smiley

• #7   27. feb 2012 jakob freund kommer os i området

• #8   27. feb 2012 Det gør hun sikkert.. Hun skal bare være opmærksom på han ikke er registeret.. Det burde man huske at nævne.. smiley han løj overfor mig omkring det da jeg startede med at bruge ham.. Det syntes jeg ikke er smart af en smed.. Men folk om det. smiley jeg er glad for Morten. smiley

• #9   27. feb 2012 måtte betale en operation pga paw fejl beskar min så grusomt at et spark kostede en ansager tur

• #10   27. feb 2012 Jeg bruger Bergers, som altid er super dygtige smiley

Bare hold dig væk fra Paw, han er en værre en! Han er hverken registeret, eller uddannet!

• #11   27. feb 2012 Jeg bruger Jan Friis. Han er super dygtig, er nem at få fat på og overholder sine aftaler. Han kommer oppe fra Vemb, men køre også herned af. Synes tit at smedene er svære at få fat i og ikke altid holder det de lover. Men det gør Jan smiley

• #12   27. feb 2012 Jeg vil heller ikke anbefale paw....Der er så mange andre uddannede, registrerede og forsikrede smede, så hvorfor bruge en, der ikke har nogen af delene ???

• #13   27. feb 2012 Brian Møller fra BM beslag. smiley

• #14   27. feb 2012 Læs jeres lektie inden i udtaler jer om paw! Alle smede laver fejl, de er almindelig mennesker som du og jeg!!! Hvis paw ikke duede til hans arbejde ville ansager nok ik anbefale ham, har I tænkt på det! Og det med at han ikke er uddannet, hvor står det? Her er vi glade for paw! Tá til Herning næste weekend og se løjer! smiley

• #15   27. feb 2012 Jeg har brugt paw i flere år, men til sidst fik han beskåret min hoppe så skævt hun blev halt ..
    Såå, det er op til dig selv..
    Jeg har også være meget tilfreds med Bergers ( de er meget dyre ) og Jacob Freud (:

• #16   27. feb 2012 Michelle W: Det er faktisk det, vi har gjort! Læst på lektien! Men jeg fornemmer, at du ikke har gjort det samme. Jeg kan fortælle dig, at Paw ikke er uddannet og ikke er medlem og registreret under Danske beslgasmede. Han figurerer heller ikke på deres officielle medlemsliste. Han er dermed heller ikke forsikret, og skulle der ske en fejl eller skade (vi er jo alle mennesker, hvorfor vi tegner forsikringer mod evt fejl), ja, så står du med håret i spotkassen og alle udgifter til hestens rehabilitering er dine.

Jeg er kommet på Ansager i snart 15 år, og har jævnligt - gundet problemer med impar ligament, som sidder i hoven - haft smed-problematikken oppe at vende med dem. Ansagers dyrlæger har aldrig anbefalet Paw, og de bruger ham jo heller ikke selv.

Det er muligt, at I er galde for ham...men det ændrer ikke på, at maneden ikke er uddannet og forsikret.

• #17   27. feb 2012 ansager opfordrer langt fra til ham det første de sagde da min ankom derop og de så hendes hove nåh endnu en af paws dårlige arbejde

• #18   27. feb 2012 Ansager bruger BM Beslag - Brian Møller.. smiley

• #19   27. feb 2012 + hans makker.. smiley

• #20   27. feb 2012 Paw er ikke uddannet nej.. For han har gået på skole / går på skole med en smeds (som jeg kender) lærling... Så nej - ikke uddannet.

Jeg bruger forresten selv Morten Ersgaard - Jeg bor selv i Varde..
    Morten er steget lidt i pris, så nu giver man 850 for beskæring er to sko, hvilket jeg er super tilfreds med smiley

• #21   27. feb 2012 Ja, det er korrekt. Ansager bruger Brian og Jimmy Møller.

• #22   27. feb 2012 Brian kører gerne et stykke ud for sine kunder, for eksempel kommer han over til os på Fanø (som han har gjordt i over 8 år) hver 8 uge, men snart hver 4 uge fordi han har så mange at han ikke kan nå alle på én gang.. Det var også ham der fandt ud af hvad der var med min pony dengang hun var halt på det ene forben konstant, hvor dyrlægerne på bla. ansager ikke kunne se noget på røngten. scanninger osv. smiley
    Han kan meget varmt anbefales! smiley

• #23   28. feb 2012 Lige præcis Trine.. smiley kender også Mortens lærling. Var så ikke klar over han var steget lidt. Men nå han gør et godt stykke arbejde alligevel, og det gør hans elev også.. smiley

• #24   28. feb 2012 jeg bruger selv nu jakob freund men det hans elev der tager hendes hove da han har styr på hende og gør det godt.

havde jimmy nede og tag hovene på min på ansager

Kommentér på:
Smed Esbjerg

Annonce