{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smed esbjerg
  • #1   6. okt 2011 Det er rigtig svært at finde smede her i det her område pt.

• #2   6. okt 2011 hun har os en pt men ville bare lige hører hvad i andre gav

• #3   6. okt 2011 Tror det forskelligt. Der jo en del der bruger paw, men han er jo ikke reg smed. Og har hørt han ikke er så dyr.

Men jeg bruger hovsmeden, Og han er simpelthent noget af det rareste mennesker jeg nogensinde har haft til min hest. Min gamle smed, har lavet en kæmpe fejl på min, og det har han fået rettet op. Og der har bare ingenting være siden, han er kommet til. Så kan ikke være mere glad for for, han er begyndt at tage hende.

Men hun står så med 4 sko, og på forben, med ringsko med sål og pakning. og normal sko på bagben. det gir jeg 1700 kr for. med kørsel og moms.

• #4   7. okt 2011 Jeg bruger Morten Ersgaard. Er super glad for ham..
    Jeg giver 800 for beskæring + forsko. Ved ikke præcist hvad en beskæring udelukkende koster smiley

• #5   7. okt 2011 Vi bruger Bergers (Jimm eller Zikker) - de kommer fra fyn, men kører gerne til Esbjerg.

Jeg kunne aldrig drømme om at bruge Morten Ersgaard. Han sprakede min hest i maven (lige ved yveret) med sin sko med jernsnude fordi hun lige tog benet, så hun var hævet og han overså en kollapet dragt, så nu går min hest med specialsko fordi han nossede i det! Behøver jeg at sige at han aldrig kommer i nærheden af mine heste igen?!

• #6   7. okt 2011 paw kostede mig en akut smedregning på ansager dyrehospital da han beskar min så den stod helt forkert på alle 4 hove så da ansager så dem ringede de akut efter jm smedie fra brande som kom og fik dem ordnet inden hun sku opereres

• #7   7. okt 2011 Vi bruger også Hovsmeden. Er super glade for ham. Han har et godt tag på hestene.

Sizze som Bergers har forlangt bedøvet i 5 år, kan hovsmeden tage uden bedøvelse. Der skal lige nævnes at Sizze i 7 år blevet beskåret + i 1 ½ år før Bergers, blev skoet uden bedøvelse

Chapmann er kommet af hans specielsko efter vores skift. Så jeg sparer en del på mine smede regninger nu. Også selv om Kika har fået forsko på. Med dyrlæge regningen er det omkring 3000 kr pr gang jeg sparer.

Århus-rytter: Jeg kender kun Morten som en rolig og dygtig smed. Men sådan er det jo nok med de fleste. Der er altid nogen, der har haft en dårlig oplevelse med en smed.

Bergers er så en af de smede, der aldrig kommer i min stald igen. Det har de ødelagt for meget tid. Og ved dem er der også smede med en temlig løs hånd og en meget hidsig temperment

Men Sikker har jeg kun oplevet som dygtig og stille og rolig.

• #8   7. okt 2011 Jeg bruger Paw og er super tilfreds. Han har klaret et rimeligt umuligt projekt med hovkløfter, skruer, special ringsko osv. til UG. Et projekt som andre smede slet ikke ville røre ved.
    Men ja, det er så forskelligt hvem der er tilfredse med hvem. Men en ting er sikkert, når man først har en smed i det her område så slipper man dem ikke lige igen.

• #9   7. okt 2011 Berit, men paw er jo bare ikke Reg smed, så går noget galt har han jo ingen forsikring der gælder. Også det jo sort alt det han laver.

• #10   7. okt 2011 Meget muligt, men derfor kan jeg vel godt tillade mig at rose ham for hans arbejde:) Om folk så vil bruge ham, er jo 100% op til dem selv.
    Sort arbejde er ikke noget jeg kender til, men det må jo være hans egen sag, det blander jeg mig som kunde ikke i........

• #11   7. okt 2011 Jaja, men hvis han så laver noget lort på dine heste. Hvad vil du så gøre smiley ?

• #12   7. okt 2011 Jo Berit. Vi gjorde. Men hovsmeden holder vi fast ved smiley

Selvom smeden har forsikring er det ikke ens betydning, at de betaler når de har lavet en fejl.

Desværre fravælger mange at klage over deres smed, når de laver fejl.

Det koster 1560 kr at indsende en klage. Men får klageren helt eller delvis ret, vil beløbet blive tilbagebetalt til klageren

I afgørelsen træffes der ikke afgørelse om, at smeden skal dække de udgifter, skaden har givet. De opfordrer til at klageren sammen med smeden finder en løsning.

Hvis Smeden ikke ønsker det, har klageren den mulighed, at kører et civil søgsmål mod smeden.

Når smedenes klagenævn har givet klageren helt eller delvis ret, står klageren godt i det civile sagsmål. Men igen desværre giver folk også op her. Da det kan tage tid.

• #13   7. okt 2011 Nej , det rigtig .. Men nu stod jeg i en sag med bergers i sin tid, hvor de havde lavet en kæmpe brøler på min. Hvor jeg siger til dem, jeg ville ha deres forsikring til at betale alle de skader jeg nu stod med. ( Ansager og sådan. ) Og det fortalt mig faktisk de helst så jeg gik uden om deres forsikring. Og bare fortalt hvor meget det drejede sig om, så sku de nok betale.

• #14   9. okt 2011 Man kan sagtens have en forsikring, selvom man ikke er registreret.
    Også en forsikring der dækker lige så godt.

Om Paw er forsikret ved jeg ikke, jeg kender ham ikke. Men syntes lige jeg vil begrave skrønen om at de ikke-registrerede ikke kan være forsikrede, for det er simpelthen ikke sandt.

• #15   9. okt 2011 Tine, siger ikke at ikke reg smede, ikke kan være forsikret. men i dette tilfælde, ved jeg at paw hverken er reg eller har forsirking smiley

• #16   9. okt 2011 Helt fint, men det var blot hvad man forstod da du skrev dette:

"paw er jo bare ikke Reg smed, så går noget galt har han jo ingen forsikring der gælder."

Du formulere det som om det er en selvfølge, at manden ingen forsikring har fordi han ikke er registreret.
    Og så ville jeg blot gøre opmærksom på, at man ikke behøver være registreret for at være forsikret.

Beklager misforståelsen.

• #17   2. dec 2011 nogen der kan sende mig nummeret på en rigtig god smed nær ribe, min hest står stok halt og jeg har brugt paw! hurtigst muligt!!!

Kommentér på:
smed esbjerg

Annonce