Nu med lånehest :-D {{forumTopicSubject}}
Jaaa, Jeg har desværre været så uheldige og måtte aflive mine sidste to heste og havde derfor ikke råd til at købe en ny hest. men ville igang med at ride igen. så alternativet blev en låne hest. og efter mange henvendelser både til og fra mig til forskellige heste. så har jeg idag været oppe og kigge på en 10 års avlshoppe. og faldte for hendes udseende med det samme. Rød hoppe, 4 store sokker, sær blis lidt hvide pletter på halsen og GRÅ man Hun er bare så køn at se på, Vi læssede hende så i trailer og køre hende i ridehal. sadlede hende op. og selv om hun ikke er redet fast siden hun var 4 og kun har været redet 10-20 gange i løbet af det sidte år. satte jeg mig op red hende til bidet og førte hende rundt i alle 3 gangarter ( dog med lidt start problemer i galop) og hun var bare så lækker at se på. Jeg sagde så lidt for sjovt at vi bare kunne køre hende til sønderjylland med det samme(2-3 timers kørsel) Ejerne sagde fint, vi kunne leje en trailer og køre med det samme, Så vi kørte først hjem til dem lukkede hende i boksen til min chaffør fik hentet den trailer vi kunne leje. trak hende i trailer igen og kørte så mod sønderjylland. Hele turen forløb smertefrit- vi kunne ikke mærke vi havde en hest i traileren ud over den ekstra vægt. kl 21.40 ankom vi til den nye stald. hun gik lige ind i boksen og stilte sig til at spise. ikke så meget som være henne og snuse til sidekammeraten. nej nej. mad var bedre Så skøn hest at have med at gøre:-)
Ville bare lige ud med min glæde Så glad for Carina skrev til mig. for hun er virkelig skøn. Skal nok oprette hende når jeg for flere billeder taget af hende
// Line
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
okt 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Heste: 9 Emner: 7 Svar: 37
jeg står selv i præcis samme situation, og har nu os lånt en dejlig dame
aug 2005
Følger: 146 Følgere: 132 Heste: 13 Emner: 77 Svar: 1.921
SÅ lækkert at du har fundet hesten Krydser fingre for at alt det bare går rigtig godt med hende. Og hvor lækkert med en hest der har så let ved at gå i trailer, det lærer man at sætte pris på xD haha.
Glæder mig rigtig meget til at se hendes profil når den kommer herind
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.923
Er selv en lykkelig lejer af en skøn vallak =)
Nu med lånehest :-D