{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

nu har jeg søgt lånehest. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået job som staldpige hos springrytter
Sarah Kroman Rosenlund og søger derfor lånehest med forkøbsret.
Har i min annonce skrevet at jeg står for de basale udgifter såsom
smed, vacciner, ormekur, tandraspning osv.
men er det så fair at jeg skriver at jeg gerne ser er større dyrlægeregninger splittes mellem mig og ejeren enten 60/40 eller 80/20 hvoraf jeg betaler det meste selvfølgelig?
Med dette mener jeg selvfølgelig hvis hesten bliver skadet, skal have medicin eller bliver opereret smiley

Hvis nogen kender nogen som udlåner deres hest så se min annonce og se om det passer på min annonce

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu har jeg søgt lånehest.
  • #1   12. feb 2015 Alt er fair, ejer kan jo bar sige at de ikke ønsker at udlåne på det præmis jo..

nu spørger jeg sikkert dumt men hvad med opstaldning osv smiley

jeg ville person gerne udlåne på den måde ville ikke genere mig det store, men jeg har os min forsikret så når det ikke er de normale ting som du nævner så betaler forsikringen 80% af dyrelæge regningen

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #2   12. feb 2015 Jeg mener som Maria C , næsten , da jeg aldeles ikke ser at det er ejers problem med dyrlæge udgifter med mindre hesten i forvejen har et behandlingskrævende problem .

Til gengæld synes jeg at det må være låners opgave at dyrlæge teste hesten inden et lån, så låner præcis ved hvad han/hun går ind til af hest .

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   12. feb 2015 Jeg vil mene at det er mere fair at du betaler 60/80% af dyrlægeregningerne, da det er dig der bruger hesten smiley

• #4   12. feb 2015 Det var det jeg tænkte.
    Jeg står selvfølgelig for at få den undersøgt inden jeg låner af en dyrlæge
    og Sarah som gerne vil prøveride den sammen med mig så jeg ikke kommer hjem med noget der slet ikke passer mig overhovedet!

- Mht opstaldning er den inkluderet i løn sammen med foder, strøelse osv.
    jeg har fået arbejde som staldpige så jeg står blandt andet selv for udmugning, udlukning osv. og har Sarah som spring underviser smiley
    så det er der styr på.

• #5   12. feb 2015 altså jeg mener også at jeg burde betale hvis hesten bliver syg eller skadet i min varetægt. det jeg mener er hvis Den får f.eks Mus, gigt, kissing spines eller andet
    og den så bliver ubrugelig og evt skal behandles? hænger jeg så på den når jeg ikke forsaget skaden og det er noget den selv har "udviklet"?

Kommentér på:
nu har jeg søgt lånehest.

Annonce