'* Hest keder sig.. {{forumTopicSubject}}
Okay, jeg har denne her gudeskønne hoppe, som bare ikke dur til at være foldbums på nogen måde!
Vi har vinterpause af en masse årsager, og jeg kan bare se på hende, hvor trist og sørgmodig hun er! Hendes rigtige udtryk er fuldstændig væk og der er bare ingen glæde i hende, som der er når, hun bliver redet. Der er intet der kan gøre op for det. Ture gør hende ingenting, hoppende bolde, presseninger, altså jeg prøver virkelig alt for at aktivere hende, men intet hjælper.
Er jeg den eneste der har en hest som er sådan? Hvad gør I andre med jeres heste, hvis de skulle have/har haft en pause?
Jeg kan simpelthen ikke kalre hendes blik længere, og det er kun kort tid der er tilbage trods alt, men jeg går fra stalden og er utrolig glad fordi det er heste, men utrolig trist, fordi min hest er trist.
Pausen er sket pga. personlige årsager, jeg kunne aldrig sende hende i ridning, da det er min hest og folk der har ment hun var ih sådan en fin hest, har redet hende for hårdt også videre. Jeg skal nok selv ride til hver tid når det er
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 79 Heste: 13 Emner: 24 Svar: 1.479
okt 2010
Følger: 47 Følgere: 56 Heste: 7 Emner: 223 Svar: 658
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 294
Et godt råd jeg læste engang var, at knække/skære gulerødder i små stykker og fordele dem ud i boksen... - sådan kan du aktivere hende, hvor hun skal bruge sin lugtesans og hjerne (:
'* Hest keder sig..