{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

En meget fornærmet hest..! {{forumTopicSubject}}

Helt ærligt.. Har aldrig nogensiden set en hest der kunne værer SÅ fornærmet som Stjerneskud var på Alex i dag..

Det hele starter med at han begynder at vaske hendes ben - for at holde såret åbent..

Så propper han han en masse ulækkert hvidt pulver i hendes foder og får hende til at æde det.. (Antibiotika)

Og gud hjælpe mig, om han så ikke også sprøjter sådan noget gele-flydende noget ned i halsen på hende!!

Også skal han fandeme skylle såret igen!

Ikke om hun ville have det æble han kom med.. Hvad pokker kunne han ikke have kommet i det?!? Han prøvede endda at skære det over for at lokke det i hende.. Men lige lidt hjalp det..

Så kom jeg og prøvede at få hende til at spise det, og hun tog det med det samme..!

Ikke om Alex var i kridthuset hos hende mere den dag.. Og så alligevel, da hun opdagede at han godt selv kunne spise af det nye æble han prøvede at få hende til at spise.. smiley
Så ville hun godt have det - hun skulle bare være sikker på at han ikke havde proppet mere "gift" i det.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En meget fornærmet hest..!
  • #1   13. aug 2004 Det var da en morsom lille historie! hvad var der sket med det der sår-halløj?

  • #2   13. aug 2004 Hehe.. Hvor sødt.. Men selvfølgelig ikke rart.. Sådan har Tonka det også.. Han er og bliver et ene-barn/føl.. Hvis man tager en ud før ham, vender han bare bagdelen til en, når man kommer efter ham.. Hehe..

    //CPC


  • #3   13. aug 2004 Ann C:

    Hun har fået blod forgiftning i benet, og derfor skal vi holde det åbent, så alt det der betændelse-snask kan komme ud..
    Det er et lille stik-sår hun har får.. Ikke ret langt, men forbandet dybt..

    Og vi håber selvfølgelig at den her atibiotika-kur virker.. Men vi må se på søndag om hævelsen ikke er faldet drastisk.. Ellers skal vi have fat i dr. dyr igen..


  • #4   13. aug 2004 antibiotikaen plejer at virke. jeg håber på dine vejne at hesten hurtigt kommer over det. men det gør den sikkert. men alligevel held og lykke.
    Ann.


Kommentér på:
En meget fornærmet hest..!

Annonce