{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Fornærmet? {{forumTopicSubject}}

Det er hvad jeg er i følge min mor, fordi jeg spurgte om de ville kører dem over til hesten - når de egentligt er et sted hvor der også er alkohol som de jo så ikke skal drikke til de har hentet og bragt mig derfra.

Forklaringen følger;

Maja's ejer har spurgt om jeg ville 'passe' maja og hendes selvskabshest i weekenden.
Det indebære ud og indlukning samt foder slf og evt. kan jeg jo så også ride når jeg nu er der.
De står 8km her fra - ingen busser går der ud, jeg har ikke scooter og de 8km har jeg før taget på cykel.
Det er helt fint om sommeren, men en blæsende kold og våd januar dag går det bare ikke.
Sidst jeg forsøgte i sådan noget vejr begyndte jeg at hyperventilere og få slå korte blackouts - pga. min dårlige kondi vil jeg tro.
Jeg må og vil heller ikke cykle hjem i mørke og da de skal lukkes ind når det er ved at blive mørkt så det svært at komme hjem i lyst vejr.

Nu er det så sådan at mine forældre skal til noget om søndagen fra kl. 1 og hen til sent på aftenen.
De vil ikke kører der fordi de jo nok gerne vil have noget at drikke.
Så tænker jeg og sammenligner med min søster.

Hende kører de gerne overalt til træning, stævner mm. til gymnastik - ihvertfald min mor fordi hun selv er instruktør på det hold, medlem af bestyrelse osv.
De er meget mere arrangerede i denne sport især min mor, min far er lidt mere til begge sider og neutral.

Føler bare tit at jeg for dem kun er en udgift.
At hestene kun er en udgift og dem skal der ikke bruges penge på. Jeg får ridebukser, hjelm og andet når min søster får gymnastikdragt og stævner.
Men hesten det er en udgift og var det ikke en gratis part måtte jeg nok ikke - jeg skulle også have haft betalt traileren/transporten til ridelejren sidste år hvis jeg ikke havde været så heldig at min søster skulle på gymnastik lejr og der passede prisen sammen med leje af trailer i to dage.

Suk, alt det med heste er i det hele taget noget jeg holder for mig selv :/.
De ved intet om det, mine klassekammarater og veninder gør heller ikke og gider heller ikke hører på det.
Kender udover det 2 heste intresserede.

Ved ikke lige hvad formålet med indlægget er, nok bare lige lidt 'udmeddetklynk' :).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornærmet?
Kommentér på:
Fornærmet?

Annonce